איזיג'ט, חברת התעופה לטיסות מוזלות, השיקה שירות צ'ק אין מקוון המאפשר גם לנוסעים בעלי מטען (מזוודות) להניח את המטען בעמדת מסירת המזוודות (Bag Drop) באופן מהיר ויעיל. עד כה התאפשר השירות לנושאי תיקי יד בלבד.
לקוחות איזיג'ט המעוניינים לקחת עמם מטען יכולים מעתה לבצע צ'ק אין דרך אתר easyJet.com ואז בפשטות להגיע לנמל התעופה ולמסור את המטען בעמדת מסירת המזוודות.
החברה הודיעה, כי תמשיך לספק שירות גם בדלפקי הצ'ק אין הסטנדרטים בנוסף לשירות המקוון וזאת ללא תשלום.
דנה דן, המנהלת המסחרית הראשית של איזיג'ט, אמרה: "השירות החדש של מסירת המזוודות, המתווסף לשירות הקיים שלנו המאפשר לנוסעים לבצע צ'ק אין 60 יום לפני הטיסה, מביא את המוצר שאנו מציעים ליתרון משמעותי. רוב הלקוחות שמגיעים עם מזוודות יכולים מעתה להדפיס מראש את כרטיס העלייה למטוס, גם לטיסה הלוך וגם לטיסה חזור, עוד לפני שהם יוצאים מביתם - ולעבור במהירות את התהליך בשדה התעופה".
נכון לעכשיו השירות החדש מוצע בכל נמלי התעופה בהם פועלת איזיג'ט, מלבד 18 נמלי תעופה ביניהם נמל התעופה בן-גוריון. החברה מתכננת בקרוב להפעיל את השירות החדש גם בנתב"ג.
01/12/2009