09.05.2025
 
200 עיתונאים ותיירנים מרחבי העולם ישתתפו בסוף השבוע בכנס לקידום התיירות לים המלח

 

כ-200 עיתונאים, סיטונאים וסוכני נסיעות ממדינות אירופה וצפון אמריקה, ישתתפו ביום ה' הקרוב, 3.12.09, בכנס לשיווק ים המלח, המתקיים השנה בפעם השביעית, תחת הכותרת: Nature's fine art.

הכנס, אשר יימשך 3 ימים, נחשב לאירוע השיווק המרכזי בארץ, המיועד לקדם את התיירות לאזור ים המלח והוא מצטרף למאמצי השיווק, אשר מבצע משרד התיירות בעולם, בחודשים האחרונים, לקידום התיירות לישראל בעונת החורף.

במהלך הכנס, הנערך ביוזמת התאחדות המלונות ים-המלח, המועצה האזורית תמר, חברת אל על ומשרד התיירות, יושם דגש על התמודדות ים המלח בתחרות שבעת פלאי תבל, ויקודם שיווקה של ההפקה הייחודית-האופרה נבוקו מאת ורדי, אשר תתקיים למרגלות המצדה בחודש יוני 2010, בביצועה של האופרה הישראלית.

סוכני הנסיעות יפגשו במהלך הכנס עם עמיתיהם הישראלים ועם תיירנים מאזור ים המלח, במטרה לקדם את שיתוף הפעולה ולבסס קשרי עבודה חדשים. האורחים יסיירו באזור ים המלח, מצדה ונחל דוד ויתוודעו לים המלח כמוצר תיירות ייחודי הכולל טיפולי יופי, בריאות וספא, וכאתר אטרקטיבי לקיומן של הופעות תרבות. העיתונאים האורחים ימשיכו לאחר הכנס לביקור באתרים מרכזיים באזור צפון הארץ, סובב כנרת ותל אביב, בחסות משרד התיירות.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב אמר: "בשנים 2010-2009 ישקיע משרד התיירות 500 מיליון שקלים בקמפיינים לקידום התיירות לישראל, בהם שמור לים המלח, כמותג חשוב בתיירות לישראל, מקום משמעותי. לכנס, בו משתתפים הסיטונאים והעיתונאים החשובים בתחום, חשיבות רבה בקידום התיירות לישראל בכלל ולאזור ים המלח, על סגולותיו הייחודית, אתריו ונופיו המרהיבים, בפרט".

ראש מועצה אזורית תמר, דב ליטבינוף, אמר: "עלייתו של ים המלח לשלב הסופי בתחרות העולמית של "7 פלאי עולם הטבע", היא ציון דרך חשוב בהפיכתה של ישראל למוקד תיירות מתחדש ובהכרה העולמית לה זוכה ים המלח כאוצר טבע שאין שני לו בכל העולם".

אלי כהן, סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על: "משרד התיירות עשה עבודה יוצאת מן הכלל בקידום התיירות לים המלח. גם אל על רואה פוטנציאל אדיר בקידום הנושא ובכוונתה להמשיך ולהשקיע בקידום יעד זה גם בשנת 2010". 

בשנת 2008 ביקרו בישראל 3 מיליון תיירים - למעלה מ-50% מהם ביקרו בים המלח, 36% באתר מצדה, מרביתם מרוסיה ופולין.

30/11/2009