אמדאוס: מערכת דיווח תקלות
חברת אמדאוס ממשיכה לשפר את מערכת אלפ (ALP), ובימים אלה השיקה מערכת מתקדמת לדיווח על תקלות. מערכת דיווח התקלה מאפשרת למשתמש ליצור קשר אינטראקטיבי עם מחלקת התמיכה ומחלקת הפיתוח של אמדאוס. דיווח התקלה ממוקם בכל מסך ותהליך הדיווח הוא קצר וידידותי למשתמש. עם הגיע הדיווח לאמדאוס מקבלת הפניה עדיפות גבוהה ונכנסת הישר לטיפול הצוות המקצועי עד לאיתור ופתרון התקלה. סיגל אשכנזי, מנהלת המוצר אלפ ומחלקת התמיכה באמדאוס, אומר כי המערכת החדשה פותחה כדי לתת מענה מיידי לתקלות תפעוליות ובכך לאפשר עבודה רצופה של משתמשי המערכת בצורה אופטימאלית. באמדאוס מדגישים כי שיתוף הפעולה מצד הסוכנים בדיווח על כל תקלה תפעולית יתרום למשתמשי המערכת ויבטיח עבודה שוטפת ורציפה. 19/11/2009 |