09.05.2025
 
תיירני נצרת התאגדו לשיווק משותף של העיר לקראת כנס גו גליליי בספטמבר

 

תיירני נצרת המובילים התאגדו לשיווק משותף של העיר ושכיותיה, כל זאת לקראת כנס GO GALILEE שיתקיים ברחבי הגליל בין ה-10 ל-14 בספטמבר בהשתתפות כ- 250 סוכני נסיעות ועיתונאים מ-22 מדינות. הגליל בכלל ונצרת בפרט, נחשבים ליעד מרכזי בחבילת הטיול של התיירות הנכנסת בשל המקומות הקדושים וההיסטוריים הרבים לנצרות וליהדות. זאת לצד אטרקציות קולינריות, נופש פעיל ויעדי ספא מפותחים המהווים גם הם נקודות משיכה מרכזית בתכנון הביקור בישראל.

על המאמץ המשותף שמטרתו לעודד את סוכני התיירות לשהות בנצרת יותר מ"רק יום אחד", הוחלט השבוע בכנס משותף של התיירנים הבולטים בעיר, שנערך במלון "גולדן קראון" בנצרת, ביוזמת עמותת נצרת לתרבות ותיירות ומיקי שוורץ מהנהלת המלון.

במפגש השתתפו גם מסעדת דיאנה, קקטוס (בית המרחץ העתיק), כפר נצרת, פאח'ורט מוסמאר  (כלי חרס), אלארז (טחינות , חלבה), מסעדת סודפא, ממתקי מחרום, נזרין טורס, מלון פלאזה ותבליני אלבאבור.

מסביר מיקי שוורץ: "התאגדותם של גורמי תיירות רבים ומובילים למען מטרה אחת נהוגה בערי תיירות רבות ברחבי העולם ולכן הפעילות עליה הסכמנו בנצרת משקפת מודל שיווקי זה. אני מאמין שבכוחות משותפים נוכל להפוך את נצרת למוקד בו יבלה התייר לפחות יומיים בממוצע. ההיצע הקולינרי שנצרת מציעה בצד אתרי הקדושה והשוק הססגוני מהווים שילוב מנצח".

המשלחת תבקר בנצרת ביום שישי ה-11 בספטמבר, תבקר בכל מוקדי התיירות ותסיים את הסיור במפגש עם תיירני נצרת וארוחת ערב חגיגית כמיטב האירוח הנצרתי, ב"מלון גולדן קראון".

01/09/2009