09.05.2025
 
יו-אס איירווייס: נחיתת בכורה בנתב"ג

 

מאת גיורא נוימן

"מזה זמן רב רצינו לטוס לישראל, אבל מחסור במטוסים מתאימים מנע זאת מאיתנו," אמר ביום שלשי השבוע דאגלס פארק, נשיא יו-אס איירווייס, במסיבת עיתונאים מיוחדת בנתב"ג. פארקר בא לישראל חמישה ימים אחרי טיסת הבכורה מפילדלפיה.

נשיא החברה סיפר כי בקו לתל אביב הוצבו שני מטוסי 330-200 חדישים, שנתקבלו באחרונה מהיצרנית איירבוס, וכי עד כה לא היו בידי החברה מטוסים מתאימים לטיסה בטווח זה. "תל אביב היא היעד הכי רחוק שלנו," אמר פארק.

נשיא יו-אס איירווייס הגיע לנתב"ג מטולוז, שם ביקר כדי לעקוב אחרי התקדמות ייצור המטוסים נוספים מדגם 330-200 שהזמינה החברה.

הקו החדש מחבר לא רק את הערים התאומות ת"א ופילדלפיה, אלא מקשר את ת"א אל יותר מ-175 יעדים ברחבי ארה"ב, קנדה, מרכז אמריקה, והאיים הקאריביים. שער הכניסה החדש לארה"ב - שדה התעופה הבינ"ל של פילדלפיה -  הוא בעל טרמינל יחיד ולכן נוח להתמצאות.

יו-אס-איירווייס היא חלק מברית התעופה סטאר, ולכן הנוסעים יכולים לצבור נקודות נוסע מתמיד של בטיסות יתר חברות התעופה החברות בברית.

החברה מציעה מחלקת עסקים מפנקת עם מושבים הניתנים להטייה וכוללים מרחב ישיבה נדיב, מערכת בידור על פי דרישה, ארוחות טעימות, מבחר גדול של יינות יוקרה ושאר משקאות אלכוהוליים.

לוח הזמנים של יו-אס איירווייס מותאם במיוחד לצרכיו של הנוסע הישראלי, תוך מתן מענה מיוחד עבור הנוסעים העסקיים:

- מת"א לפילדלפיה (טיסה 797US) המראה ב-23:15 ונחיתה למחרת בשעה 05:10.

- מפילדלפיה לת"א (טיסה  US796) המראה בשעה 21:15 ונחיתה למחרת בשעה 15:30.

יחד עם פארקר הגיעו סי-איי האלט, סגן נשיא בכיר לקשרים עם ממשלות, אליס אברוויין, סגנית נשיא בכירה לתקשורת ויחסי ציבור, ומורגן דוראנט, מנהל בכיר לשוק העיסקי.

10/07/2009