09.05.2025
 
יו-טרוול מפגישה סוכנים עם ספקים

 

מאת אוריאל ישיב

ביו-טרוול אוהבים מאוד להיפגש. חברים עם ההנהלה, חברים עם מרצים מקצועיים, חברים עם ספקים ולהיפך. בקיצור, כל עילה טובה לזימון מפגש. המעניין והמשמח הוא שכמעט כל החברים מגיעים לכל מפגש. כעת הרשת מונה 75 משרדים ונציגי קרוב ל-70 מהם השתתפו במפגש האחרון, שהסיבה לכינוסו היתה מפגש עם ספקי הרשת. גם מצד הספקים היתה נוכחות מרשימה. לרובם היו תצוגות באולם הכניסה, היו מפגשים אישיים וחברתיים והיו הרצאות של כמה מבכירי הענף.

בני מילרד, מנכ"ל הרשת, העלה על נס את שיתוף הפעולה הפורה של יו-טרוול עם מספר גדל והולך של ספקים. באותה הזדמנות נודע לנו שהמחזור הכולל של חברי הרשת הגיע אשתקד ל-400 מיליון דולר.  משה שמא, סמנכ"ל הרשת, הציג בהרצאה מקיפה וחדה את אמות המידה לשיתופי הפעולה עם הספקים (תעדוף, משפחתיות, מגוון, גודל, בקרה) ואת התועלות ששני הצדדים מפיקים משיתוף הפעולה. הסיסמה של יו-טרוול היא לא רק שהן החברים והן הספקים ירוויחו אלא שתיווצר תחושה של משפחה. בהזדמנות זו קיבלו כולם חוברת הכוללת את פרטי כל הספקים עם שמות אנשי הקשר ליו-טרוול לפי אזורים, כולל מספרי טלפון וכתובות דוא"ל. בגלל זה לבד כבר היה כדאי להגיע.

מקרב הספקים נשאו דברים עמית ליבני, ראש אגף השיווק באל על, שהחליף את חיים רומנו המנכ"ל שטס לחו"ל לסכם עיסקה במונטנגרו. ליבני הבטיח לסוכנים שהחדשנות בשיווק  תמשך ולאל על יהיו מבצעי מכירות כל העת. אבי פרידמן, מנהל קונטיננטל,

הודה שההסכם שקונטיננטל השיגה עם יו-טרוול היה עבורה תקדים ונדרשו מאמצים לשכנע את הנהלת החברה לקבל הסכמתה.

יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, הזהיר מפני תופעת ההוזלות של הרגע האחרון, המחנכת ומעודדת את הלקוחות להמתין עם הזמנותיהם ולכפות על הספקים להוזיל את מוצריהם עוד ועוד.  

 בני מילרד הפתיע כשהציג את הדובר הבא: זיגו מוניוז, מנהל מכירות עולמי של חברת אקספדיה, שמינתה את יו-טרוול כסוכן מועדף. בזכות זאת יוכלו חברי יו-טרוול לשווק את עשרות אלפי חדרי המלון, אלפי הטיסות ושאר השירותים שאקספדיה מציעה. איש אקספדיה הדהים את הנוכחים כאשר סקר את היקפי הפעילות של הענקית המקוונת. אגב, אקספדיה מציעה 115 מלונות בישראל, ובשיחה עם חדשות תיירות גילה מוניוז שבשנת 2008 הם מכרו מלונות וטיסות לישראל ב-15 מיליון דולר.

09/06/2009