09.05.2025
 
קשרי תעופה וניו-פארם: שת"פ שיווקי

 

רשת ניו-פארם משיקה מיזם שיווקי חדש, ראשון מסוגו בישראל, בשיתוף חברת קשרי תעופה, אשר במסגרתו ייהנו לקוחות הרשת מהנחות והטבות בלעדיות, מדי חודש, בהזמנת חופשות בארץ ובחו"ל.

לראשונה בישראל יוצאת רשת קמעונאית במערך הטבות חדש ללקוחותיה, אשר מציע מדי חודש מגוון של הטבות והנחות בלעדיות בהזמנת דילים, חופשות ונופשונים בארץ ובחו"ל. המיזם בשיתוף סיטונאית התיירות קשרי תעופה. 

במסגרת שיתוף-הפעולה ייהנו לקוחות ניו-פארם, שיבצעו קנייה בסכום של 99 ש' ממגוון מוצרי החנות, מהנחות בלעדיות בתחום. יעדי החופשות שיוצעו במסגרת המבצע ישתנו מדי חודש ויותאמו לשוק ולעונה.

לדברי איתן ששון, סמנכ"ל השיווק של ניו-פארם, ייחודו של המיזם בכך שהוא מציע ללקוחות הרשת ערך מוסף אמיתי וחדש מעולם תוכן משיק. "מטרתנו לייצר עבור הלקוח מערך הטבות חזק ומפנק, בתחום הפנאי והלייף סטייל, הנמצא מחוץ לליבת העסק של ניו-פארם, ובכך מחזק את אטרקטיביות הקנייה ברשת ונותן לה יתרון בשוק". עוד הוסיף ששון, "החיבור בין שתי חברות מובילות בתחומן הוא חיבור אסטרטגי וחדשני. מיזמים שיווקיים דומים  המחברים בין רשתות קמעונאיות לרשתות תיירות פועלים בהצלחה בעולם, וכעת לראשונה גם בישראל".

12/05/2009