ארקיע תקצה שטחי פרסום במטוסיה
מאת גיורא נוימן ארקיע תקצה שטחי פרסום בצי מטוסיה, בטיסות הבינלאומיות ובטיסות הפנים לאילת וחיפה. זאת לאור ההצלחה של שיתוף הפעולה עם תוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון", שבמסגרתו נחשפו למעלה ממאה אלף נוסעים בחודש לתכני התוכנית במטוסי ארקיע. עד היום נוסעי ארקיע נחשפו לשטחי פרסום בעיתון "קו רקיע" בלבד, ומעתה ארקיע תאפשר חשיפה גם בשאר שטחי המטוס על ידי באנרים בפנים המטוס ועל מסועי המזוודות. המהלך צפוי להכניס לארקיע כשלושה מיליון שקלים בשנה. דודו מחלב, משנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, מסביר: "לאור הביקושים וההצעות ממותגים מובילים לקחת חלק בפרסום במטוסים, ארקיע נענתה לבקשתם. חלק מההכנסות ישמשו להטבות לנוסעים, ללא תשלום, במהלך הטיסה". בין ההטבות המתוכננות: עיתונים יומיים, שלגונים, מגזינים, מתנות לילדים כגון חוברות צביעה ומטוסים מתנפחים. 11/05/2009 |