טרמינל 5 בהיתרו חוגג שנה לפתיחתו, עם למעלה מ-20 מיליון נוסעים
חברת התעופה בריטיש איירווייס קיבלה למעלה מ-20 מיליון לקוחות בשעריו של טרמינל 5, משכנה הבלעדי בנמל התעופה הית'רו שבלונדון, בשנה הראשונה לפעילותו.
בנוסף, רושמת חברת התעופה את נתוני הדיוק במועדי ההמראות והטיפול במזוודות הטובים ביותר מזה כעשור כתוצאה מפעילותו של הטרמינל החדש, שנפתח ב-27 במארס 2008: במרבית הימים למעלה מ-90% מטיסות החברה המריאו בזמן. יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "במהלך 12 החודשים האחרונים הטסנו יותר מ-20 מיליון נוסעים דרך הטרמינל בלמעלה מ-154,000 טיסות. הלקוחות מאד אוהבים את תהליכי הצ'ק אין המהירים, את עיצוב הפנים המואר והמרווח, את היעדר התורים, המעברים החלקים בין הטיסות והטרקלינים המפוארים שלנו. הפעילות שלנו בטרמינל 5, ביחד עם המשוב החיובי שאנו מקבלים מלקוחותינו, מספקים לנו יתרון תחרותי אמיתי כיום, שהוא קריטי באווירה הכלכלית הקשה כיום, שמשפיעה על כל ענף התעופה." בסקר שערכה בריטיש איירווייס לאחרונה בקרב כ-3,000 נוסעים אשר עברו בטרמינל, היא ביקשה מהם להגדיר אותו במילה אחת, ו-85% מהנסקרים השתמשו במילים: רגוע, שמח או מרשים על מנת לתאר את החוויה. עובדות ומספרים על אודות טרמינל 5:
25/03/2009 |