09.05.2025
 
הרשת החברתית החדשה של בריטיש איירווייס נפתחה לקהל הרחב

 

חברת התעופה בריטיש איירווייס פתחה את הרשת החברתית שלה, הנקראת Metrotwin, לשימוש לכל הגולשים (מאז הקמתה לפני מספר חודשים היא היתה סגורה למוזמנים בלבד). הרשת נועדה לקשר את שתי הערים הדינמיות בעולם - ניו יורק ולונדון - ולספק לחברים בה המלצות למקומות הטובים ביותר בשתי הערים.

Metrotwin הינו אתר אינטרנט ראשון מסוגו, העושה שימוש במושג "תאומים חברתיים". רשת זו למעשה מרחיבה את רעיון ה"ערים התאומות" לרמת מסעדות, פאבים, חנויות, שכונות ומקומות אחרים. ניתן להצטרף לרשת ללא תשלום בכתובת www.metrotwin.com

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "בריטיש איירווייס היא חברה המחברת בין אנשים, ואתרים חברתיים גם הם מחברים בין אנשים. החיבור בין לונדון וניו יורק הוא אך טבעי, לאור גודלן של שתי הערים והמאפיינים התיירותיים, הסביבתיים והאנושיים שבהן. אנחנו מטיסים יותר אנשים בין לונדון לניו יורק מאשר כל חברה אחרת, ויצירת קהילה אינטרנטית על הטוב ביותר ששתי הערים שאנו מכירים יכולות להציע ישמש ככלי שימושי ואמין."

התוכן של האתר נוצר על ידי רשת של מומחים מקומיים בכל עיר, המורכבת מבלוגרים, מותגים וקהילות נישה מקוונות. עובדה זו מאפשרת לאתר לייצר את ההמלצות האותנטיות הטובות ביותר בשתי הערים, תוך שימוש בסינון שיתופי. באתר אפשר לרשום ביקורות על מקומות בילוי, לדרג, לשמור, ליצור פרופיל, להציע "תאומים", לעקוב אחר המלצות גולשים אחרים וליצור רשימות ומפות משל עצמם.

 Metrotwin לומד את ההעדפות האישיות של כל גולש ומספק המלצות מותאות אישית בסגנון אמזון. בחודשים הבאים יתוספו גם יישומי סלולר וכאשר האתר יילך ויגדל, ישקלו הוספות של יישומים חדשים על פי משוב קהילת האתר.

16/02/2009