בריטיש איירווייס: קמפיין לקידום טרמינל 5 בהית′רו
חברת התעופה בריטיש איירווייס השיקה קמפיין יחסי ציבור במדינות מפתח באירופה, וגם בישראל, לקידום משכנה החדש בנמל התעופה הית'רו, טרמינל 5. יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "בנייתו של טרמינל 5 הקנתה לנו הזדמנות של פעם בחיים להגדיר מחדש את חוויית הנסיעה של לקוחותינו, ולהחליף את חוויית הצפיפות והתורים האינסופיים בשדה התעופה בחלל מרווח, אור ושלווה. עד כה הטרמינל הוכיח עצמו וסיפק רמות מעולות של איכות שירות, במיוחד בכל הקשור בדיוק במועדי טיסות ובהעברת מזוודות, ואנו רוצים לעודד אנשים לחוות את הטרמינל בעצמם." קטן הוסיפה וציינה כי בריטיש איירווייס רשמה שיפור משמעותי בדיוק במועדי ההמראות של טיסותיה: "במהלך קיץ 2008 הדיוק במועדי ההמראות השתפר משמעותית לעומת קיץ 2007. מגמה זו נמשכה גם בחודשים שלאחר מכן בהשוואה לאותם חודשים בשנה שלפני כן." מאז עבר הקו מתל אביב לפעול בטרמינל החדש (ב-17 בספטמבר 2008), טסו למעלה מ-80,000 נוסעים טסו בין נתב"ג לטרמינל 5 בהית'רו. מאז פתיחתו של הטרמינל ב-27 במרץ ועד ינואר 2009, עברו בו למעלה מ-17 מיליון נוסעים ביותר מ-110,000 טיסות. ה-14 באוקטובר 2008 היה היום הטוב ביותר בתולדות ההיסטוריה התפעולית של בריטיש איירווייס, כאשר למעלה מ-95% מטיסותיה הנמל התעופה הית'רו המריאו בזמן. הזמן הנדרש לבצע צ'ק אין ולהפקיד את המזוודות הצטמצם אף הוא משמעותית בהשוואה לטרמינלים אחרים בהית'רו. רשות שדות התעופה הבריטית, ה-BAA, הקטינה את אורך התורים בבידוק הבטחוני בטרמינל 5, כאשר בחודש ספטמבר כ-99.5% מהנוסעים בטרמינל עברו את הבידוק הבטחוני בתוך פחות מ-5 דקות. כעת, כאשר מרבית נוסעי בריטיש איירווייס בהית'רו משתמשים בטרמינל 5, חברת התעופה הצליחה לפשט באופן קיצוני את הליכי המעברים בין הטיסות (קונקשן) - קיצרה מרחקי הליכה מיותרים והבטיחה כי התהליך יהיה חלק ומהיר יותר - כיום מרגע שנוסע יורד מהמטוס ועד שהוא עובר במרכז מעברי הטיסות, עוברות 20 דקות בלבד. לפרטים נוספים אודות הטרמינל:www.terminal5.ba.com 15/02/2009 |