אל על הקימה חטיבת לקוחות
אל על הודיעה בשבוע שעבר על רה ארגון בחטיבת השירות ועל איחוד תחומי השירות והמכירות תחת קורת גג ניהולית אחת: חטיבת לקוחות. בראש החטיבה יעמוד דוד מימון, המכהן בשלוש וחצי השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל השירות. חטיבת הלקוחות תמזג בתוכה את מכלול הפעילות מול הלקוחות בתחומי השירות והמכירות. חיים רומנו, מנכ"ל אל על, מסביר כי השינוי נובע "מהרצון להוסיף ולשפר את מערך הטיפול השוטף בלקוחות החברה. בחטיבת הלקוחות ימצאו לקוחותינו כתובת מטפלת אחת החל משלב הזמנת כרטיס הטיסה ועד לקבלת כבודתם עם הגיעם ליעדם. חטיבת המסחר תתמקד בהרחבת פעילות התיירות של אל על בכל היבטיה, הרחבה ופיתוח של סל המוצרים בתיירות הנכנסת והיוצאת, קביעת מדיניות, ושיווק." דוד מימון, סמנכ"ל הלקוחות של אל על, הוסיף כי מטרת המהלך לקדם מספר מטרות מרכזיות: יצירת כתובת אחת ללקוח בכל שלבי האינטראקציה עם החברה, מתן מענה מידי ללקוח באמצעות אנשי מקצוע מיומנים בתחומי ממשק שונים, סגמנטציה - מכירות ושרות ממוקדי לקוח, הרחבת המכירות הישירות, חיזוק השותפות עם סוכני המכירות, קיצור תהליך המכירה והשירות. חטיבת הלקוחות תאגד בתוכה את אגף מבצעי קרקע, תחנת ישראל, שירות בטיסה, שירות לקוחות, סניף ישראל וראשי אגפים איזוריים בחו"ל. 09/02/2009 |