בסניף ישראל רוצים מיליארד דולר
כבר יותר מחודש מתנהל בשקט קמפיין תמרוץ בסניף ישראל של אל על. הקמפיין, שאותו הגה דני סעדון, מנהל הסניף, קבע לסניף יעד מכירות של מיליארד דולר עד לסוף 2008. הקמפיין קיבל דחיפה מהמנכ"ל, חיים רומנו, שאיתגר את הסניף: "תוכיחו שאתם יכולים להגיע". לדברי סעדון, הוכנה תכנית תמרוץ מיוחדת למקדמי המכירות, הובטח סיוע ממנהלי הנתיבים (קובעי התעריפים), וכולם יצאו לפעילות אינטנסיבית בשוק, הן בחברות עסקיות והן בין הסוכנים. לדברי סעדון הם כבר לא כל כך רחוקים מהמיליארד הזה. 11/12/2008
|