05.05.2024
 
ישרוטל: רכשה 50% בחמישה מלונות ביוון

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

ישרוטל דיווחה היום כי חתמה על הסכם לרכישת 50% מהמניות בחברות המחזיקות בזכויות בעלות או שכירות וזכויות תפעול בחמישה נכסים מלונאים ביוון, זאת בהמשך לאסטרטגיית הקבוצה להרחיב את פעילותה מחוץ לישראל, ובפרט ליוון. המלונות ביוון צפויים לכלול 625 חדרים, שטחי הסעדה ומסחר.

בעבור רכישת הזכויות צפויה ישרוטל לשלם 32 מיליוני אירו (כ-126 מיליון שקלים), מתוכם 16 מיליוני אירו למוכרים והיתרה בדרך של העמדת הלוואות בעלים. התמורה תשולם באופן מדורג בהתאם למועד השלמת הבניה וההפעלה של המלונות.

נכון להיום, מלון אחד כבר פעיל. עד תום 2024 יופעלו שלושה מהמלונות באתונה, באופן מדורג. השלמת הבנייה של המלון האחרון צפויה ב-2026. ישרוטל צפויה לממן את העסקה ממקורותיה העצמיים.

"אנו שמחים להכריז על רכישה של 50% בעלות בחמישה נכסים מלונאים ביוון, מהלך המהווה צעד חשוב בהרחבת פעילותנו הבינלאומית" ציין ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל. "יוון היא יעד תיירותי פופולרי מאוד, עם פוטנציאל צמיחה גבוה ואטרקטיבי הן לישראלים והן לתיירים מכל רחבי העולם. אנו מאמינים כי הרכישה הזו, ביחד עם ניסיון רב השנים של הקבוצה בהקמה, ניהול והפעלה של בתי מלון תאפשר לנו להציע ללקוחותינו מגוון רחב יותר של אפשרויות חופשה, זאת בהתאם לאסטרטגיית הקבוצה להרחיב את פעילותה מחוץ לישראל ולפתח את נתח השוק שלנו במיוחד באירופה."

 

 

 

 

07/12/2023