16.04.2024
 
פספורטכארד: שירות איתור מזוודות למבוטחים

 

 

 

שירות חדשות תיירות


בעקבות העלייה החדה במספר המזוודות שאובדות לנוסעים ישראלים המטיילים בחו"ל, חושפת היום פספורטכארד שירות בלעדי ללקוחותיה.

השירות החדש שזמין החל מהיום (15 במאי 2023) ייקרא: Find My Luggage והוא מבוסס על מידע המתקבל מ-500 חברות תעופה ומ-2,000 נמלי תעופה בכל רחבי העולם. השירות הושק היום בכנס המקצועי השנתי של פספורטכארד, בהשתתפות יותר מ-1,600 סוכני ביטוח.

בשנתיים החולפות הוכפל מספר המזוודות האבודות, ועל פי נתוני מדד פספורטכארד בממוצע אחת ל-78 מזוודות אינה מגיעה ליעדה המקורי. המשמעות היא שבכל טיסה ישנם מספר נוסעים שהמזוודה לא תמתין להם ביעד אליו הם טסים.

במטרה להתמודד עם העלייה החדה בכמות המזוודות האבודות ברחבי העולם, השקיעו אנשי חטיבת החדשנות ופיתוח מוצרים של פספורטכארד מאמצים רבים במהלך השנה האחרונה למציאת פתרון שירותי שיעדכן בזמן אמת את מבוטחי חברת פספורטכארד היכן נמצאת הכבודה האבודה שלהם ומה הצפי להגעת הכבודה.

בפספורטכארד, חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה בישראל, מעריכים כי בזכות השירות החדש יצליחו לאתר אחוזים גבוהים מהמזוודות האבודות עבור הלקוחות. במידה והכבודה לא תגיע ליעדה בתוך חמישה ימים, תטעין החברה למבוטחיה השוהים עדיין בחו"ל סכום של 850$, וזאת בנוסף להטענה הראשונית בגובה 150$ שמקבל הלקוח בכרטיס הפספורטכארד עם נחיתתו ביעד במקרה של אי הגעת הכבודה. כל זאת ללא צורך להוכיח את שווי התכולה שהיתה במזוודה. בכך הופך כיסוי הכבודה של פספורטכארד לכיסוי היחיד בעולם המעניק ללקוחותיו פיצוי של עד 1,000$ בזמן שהותו בחו"ל. מדובר במעבר משמעותי מכיסוי המבוסס על שיפוי המבוטח, לכיסוי המבוסס על פיצוי המבוטח.

לצורך השירות, הוקם בפספורטכארד צוות Luggage Assistance שיפעל 24/7 ויעניק ללקוחות תמונת מצב בזמן אמת על מיקום המזוודות. כחלק מהשירות, שיינתן ללא כל תוספת תשלום למבוטחי כבודה, תעדכן פספורטכארד פעמיים ביום את לקוחותיה על סטאטוס מיקום המזוודה, ומה הזמן המוערך להגעתה ליעד בה נמצאים הלקוחות.

 

 

 

 

18/05/2023