28.03.2024
 
משרד התיירות: צפי ל-120 אלף תיירים בכריסמס

 

 

שירות חדשות תיירות

בחודש דצמבר תיירים נוצרים מכל רחבי העולם מגיעים לישראל לחגוג את חג המולד במקומות הקדושים לנצרות וביניהם ירושלים, נצרת, ואף ממשיכים גם לבית לחם. משרד התיירות משקיע בתשתיות ובשיווק אתרים אלו בישראל, ובשיתוף הרשויות המקומיות דואג לחוויה מיטבית לתיירות הנכנסת. בין היתר, מממן המשרד מופעי זיקוקי דינור בנצרת, בשיאן של התהלוכות המרכזיות והחגיגיות בעיר לכבוד חג המולד, הנחשבות למוקד לתיירות נכנסת ולתיירות פנים.

בנוסף, משרד התיירות קישט את מעבר רחל הסמוך לבית לחם, עם תאורה דקורטיבית של מרכבת סנטה קלאוס להנאת התיירים. במעבר רחל צפויים לעבור החודש עשרות אלפי תיירים נוצרים בהסעות, שמממן המשרד מירושלים לבית לחם.


משרד התיירות שומר במשך כל השנה על קשר רציף עם ראשי העדות הנוצריות בישראל. לכבוד חג המולד הקרב, יצא השבוע מנכ"ל המשרד, דני שחר, ביחד עם רקפת לוי, סמנכ"לית חווית התייר ונציגים נוספים, לביקורים אצל ראשי העדות הנוצריות בירושלים וביניהם: הקוסטוס של ארץ הקודש, האב פרנצ'סקו פאטון, ראש המסדר הפרנציסקני בישראל והוד מעלתו פייטרו בטיסטא פיצאבאלה, הפטריארך הלטיני של ירושלים. המנכ"ל בירך אותם והעניק להם שי לחג. הוא שוחח איתם על ההכנות באתרים הקדושים לנצרות לקליטת התיירים, וסיפר על התמיכה של המשרד באירועי החג.

בחודש דצמבר 2019, הגיעו לישראל לחג המולד כ-150 אלף תיירים. ההערכה השנה היא כי יגיעו כ-120 אלף.

 

 

 

 

22/12/2022