19.04.2024
 
אבו דאבי מינתה נציגות תיירות בישראל

 

 

 

מאת גיורא נוימן

 

המשרד לתרבות ותיירות של אבו דאבי (DCT Abu Dhabi), הנסיכות הגדולה באיחוד האמירויות, מינה את חברת טרה-נובה כנציגת השיווק, יחסי הציבור והמסחר בישראל. מטרת המינוי היא ליצור מודעות בקרב הישראלים לאבו דאבי ולמצב אותה כיעד תיירותי מגוון ואטרקטיבי בכל עונות השנה, המתאים למשפחות וזוגות בכל הגילאים. במסגרת פעילותה תקדם הנציגות שיתופי פעולה עם ענף התיירות הישראלי ותעסוק בארגון ועידות ואירועי תמריצים באבו דאבי.

הצוות שיטפל בייצוג אבו דאבי כולל את דב קלמן, מייסד טרה-נובה, דוד דיין, לשעבר המנהל המסחרי של חברת קווי חופשה, ודורית זומר, מומחית בענף הכנסים.

אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות, היא מרכז תרבות משגשג ובית למגוון אטרקציות, אתרי נופש יוקרתיים ומרכזי ועידות משוכללים. היעד מתאפיין בשילוב ניגודים כגון מסורת ומורשת עם חדשנות טכנולוגית עתידנית; סובלנות בין-דתית ותרבות עכשווית; הכנסת אורחים חמה עם חיי לילה תוססים, מוסדות תרבות בינלאומיים עם אירועי אומנות ומוזיקה מקומיים.

אחת האטרקציות הייחודיות של הבירה אבו דאבי היא מרכז הפנאי הפופולרי Yas Island. בסמוך למרינה המרשימה ולמלונות היוקרתיים פועל מתחם מקורה שבו מגוון אטרקציות כמו רכבת הרים המהירה בעולם, מסלולים למרוצי מכוניות (פרארי, פורמולה 1), פארק מים ענקי, מתקני ספורט אתגרי, זירת הופעות ענק בינלאומיות, קניון עצום ממדים ושפע אתרי בילוי לילי.

כ-20 קילומטר משם נמצא מוזיאון "לובר אבו דאבי" לאמנות בינלאומית, השואף להיות מרכז האמנות הגדול בעולם. המוזיאון מושך מיליוני מבקרים מכל רחבי העולם בזכות עבודות של גדולי האמנות, כמו גם הארכיטקטורה המדהימה של המבנה.

מלבד אלה, נסיכות אבו דאבי מציעה למבקרים הרבה יותר מחוויה אורבנית. הנסיכות, המשתרעת על 80% משטחה של המדינה כולה, מצטיינת בחופים מדהימים, באטרקציות מדבר והרים וכוללת גם 200 איים, בכמה מהם שמורות טבע ואתרי נופש מפנקים.
עבדאללה יוסף (عبدالله يوسف), מנהל שיווק ומסחר של DCT אבו דאבי, בירך על המינוי ואמר: ״אנחנו מצפים לעבודה המשותפת עם טרה-נובה, כך שיותר מבקרים ישראלים יוכלו לגלות את אבו דאבי."

טרה-נובה מתמחה בשיווק ויח"צ של יעדים ומותגי תיירות בינלאומיים בשוק הישראלי. מזב 21 שנה היא מייצגת בארץ את משרד התיירות התאילנדי, ולצידו היא מייצגת ומפעילה פרויקטים של לקוחותיה ביפן, בהונגריה, בפולין, באוסטריה, במאוריציוס, באיי-סיישל ובבוואריה.


 

 

 

 

05/12/2022