28.03.2024
 
רוד-שואו ראשון של אבו דאבי בישראל

 

 

 

שירות חדשות תיירות



משלחת מטעם מחלקת התרבות והתיירות של אבו דאבי (DCT Abu Dhabi) ערכה רוד-שואו ראשון בישראל, בשיתוף פעולה עם איתיחאד איירווייס חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי - ועם Experience Hub - זרוע המסחר והקידום של יאס איילנד אבו דאבי. במהלך שני ימי הביקור בסוף השבוע האחרון חברו בעלי עניין ובכירי גופי התיירות בישראל לנציגי DCT אבו דאבי, אשר הציגו את בירת איחוד האמירויות, אבו דאבי, כיעד תיירות מוביל במזרח התיכון, במטרה לסלול את הדרך לשותפויות ארוכות טווח עם ענף התיירות בישראל ועל מנת לשקף את מגוון החוויות הייחודיות המוצעים לתייר הישראלי.

נביל אל זארוני (Nabil Al Zarouni), ראש זרוע מסחר ופיתוח תיירותי לאזור המזרח התיכון, ב- DCT אבו דאבי אמר כי "במהלך 50 השנים האחרונות של צמיחת איחוד האמירויות, אבו דאבי מילאה תפקיד אינטגרלי בעיצוב היצע התיירות של האזור ואנחנו שמחים שהצלחנו להמחיש זאת ולספק לשותפי הסחר המוערכים שלנו בענף התיירות בישראל, הצצה להכרזות הקרובות. אבו דאבי הוא יעד, שמציע עולם שלם במקום אחד - תרבות, בידור, רגיעה ונופי טבע מדהימים, ממדבריות ועד חופים. כל אדם יכול ליהנות מהיעד, בקצב שלו, בין אם זה בילוי רגוע ושליו בעיר הגנים אל עין או הריגושים שמציע האי הנחשק יאס. אנו מצפים לקבל את פניהם של יותר תיירים ישראלים השנה, במיוחד לאור האירועים המרגשים הצפויים לנו משנת 2022 ואילך", הוסיף.

הביקור הרשמי החל ברוד-שואו שהתקיים בפני נציגים בולטים מהתעשייה, מנהלים בכירים במשק הישראלי, דיפלומטים ובעלי עניין, וכלל אירוע נטוורקינג במתכונת של ארוחת ערב במלון הילטון תל אביב. למחרת, קיימה המשלחת סדנה עבור שותפי סחר מרכזיים בתחום הנסיעות והתיירות, כולל 85 צוותי מכירות וטיולים מאורגנים מהחברות הבאות: איסתא, מונה טורס, אמסלם תיירות, Gulf Dreams Tours, אנורה טורס, נאזרין טורס ועוד.

כחלק מסדנה זו, הציגה DCT בפני אנשי המקצוע הישראלים מגוון של יעדי מפתח המציעים חוויות שונות, כולל יעדי הפנאי והבידור המובילים של אבו דאבי, ובהם האי יאס (Yas), ביתם של פארק השעשועים עטור הפרסים פרארי וורלד (Ferrari World) ובו רכבת ההרים המהירה בעולם, פארק המים Yas Waterworld ופארק וורנר ברדרס ( (Warner Bros. WorldTM Abu Dhabi) - הפארק המקורה הראשון בעולם, של מותג האחים וורנר.



מחלקת התרבות והתיירות - אבו דאבי (DCT Abu Dhabi) מניעה צמיחה בת-קיימא, של ענפי התרבות והתיירות של אבו דאבי, מעודדת קדמה כלכלית ומסייעת לאבו דאבי בהשגת קידום אינטרסים גלובליים. באמצעות שיתוף פעולה עם ארגונים, התומכים במעמד האמירות כיעד בינלאומי מוביל, DCT אבו דאבי שואפת לאחד את האקו-סיסטם התיירותי סביב החזון המשותף של האמירויות, לתאם מאמצים והשקעות, לספק פתרונות חדשניים ולהשתמש בכלים, במדיניות ובמערכות הטובות ביותר, לתמיכה בתעשיות התרבות והתיירות.


 

 

 

 

 

 

06/04/2022