16.04.2024
 
אמירייטס: נתחיל לטוס לת"א ב-23 ביוני

 

 

 

שירות חדשות תיירות


חברת התעופה אמירייטס הודיעה כי תשיק את טיסותיה הסדירות לתל אביב ב-23 ביוני 2022. טיסת הבכורה, שסימנה EK931, תמריא מדובאי ב-23 ביוני בשעה 15:50, ותנחת בנמל התעופה בן גוריון בשעה 18:00 שעון ישראל. הטיסה חזור, EK932, תמריא מתל אביב ב-19:55, ותנחת בדובאי ב-23:59 זמן מקומי.

החברה תפעיל בקו זה את צי מטוסי הבואינג 777-300ER, המציעים שלוש מחלקות: 8 סוויטות פרטיות במחלקה הראשונה, 42 מושבים הנפתחים למיטות במחלקת העסקים ו-304 מושבים מרווחים במחלקת התיירים. לוח הטיסות נקבע כך שיוכל לספק גישה נוחה לדובאי, כמו גם אפשרויות אופטימליות לטיסות המשך ליעדי חופשה מגוונים כגון תאילנד, הודו, הפיליפינים, האיים המלדיביים, סרי לנקה ודרום אפריקה.

 

קו הטיסות החדש של אמירייטס, במסגרתו יופעלו מספר טיסות יומיות בקוד-שייר עם חברת FlyDubai, יציע טיסות המשך מהירות ונוחות מנקודות אמירייטס ברחבי העולם, באמצעות טיסות יומיות ושבועיות, לאוסטרליה, ברזיל, הודו, הפיליפינים, תאילנד ודרום אפריקה. כמו כן, נוסעים מארצות הברית וברזיל יוכלו לעשות שימוש בחבילת Stop Over ולעצור בדובאי לפני טיסת ההמשך לתל אביב. החבילה תכלול לינה במלונות מהטובים בעולם, סיורים באתרים של דובאי ופעילויות רבות נוספות.

 

הקו החדש לתל אביב מציע אפשרות לקיבולת מטען של 20 טונות, דבר שיאפשר ערוצים נוספים לעסקים ישראליים וחברות הזנק לייצוא מוצרים כגון תרופות ומוצרי פארמה, היי-טק, פירות וירקות ועוד. כמו כן, צפויות הטיסות להוביל לישראל חומרי גלם ורכיבים תעשייתיים, מוליכים וחבילות מאתרי המסחר המקוון השונים.

Emirates Holidays, זרוע התיירות והנופש של אמירייטס, תציע לנוסעים הישראלים חופשות מותאמות אישית ביעדים השונים, באמצעות יועצי נסיעות ייעודיים שיסייעו בבחירת המלונות והחוויות שיתאימו לצרכים השונים של הלקוחות הישראלים. החבילות יספקו ביטחון ללקוחות בכל שלבי החופשה, טיסות ולינה במחירים אטרקטיביים, ארוחות והטבות נוספות, פיקדון נמוך, גמישות בהזמנות ותמיכה 24/7. בנוסף, חברי מועדון הנוסע המתמיד של Emirates, Emirates Skywards, יכולים ליהנות מבונוס של 20% למיילים שצברו בהזמנה הבאה שלהם עם Emirates Holidays.

לאמירייטס רשת ענפה במזרח התיכון, ונכון להיום היא מפעילה טיסות מדובאי ל-12 ערים ברחבי האזור.

 

 

 

 

 

15/03/2022