29.03.2024
 
נורוויג′ן: לראשונה קרוזים מישראל

 

 

 

שירות חדשות תיירות


לראשונה בתולדות החברה, מכריזה נורוויג'ן קרוז ליין על נמל חיפה כנמל הבית החדש של ספינת נורוויג'ן אפיק, בהפלגות הים התיכון שיצאו מנמל חיפה ויציעו מסלולי הלוך ושוב לנמל צ'יוויטווקיה שברומא.

ההפלגה הראשונה תצא מחיפה בנובמבר 2022 למסלול באורך 11 ימים ותעגון בנמלים לימסול, רודוס, קושאדסי, איסטנבול, פאטמוס, פיראוס, נאפולי, ליבורנו ורומא. הפלגות נוספות יצאו מישראל החל מנובמבר 2023.

חברת NCL מציעה הנחה בגובה 70% על מחיר האורח השני וחמש הטבות בחינם בשווי של עד 2,900 דולר, בדיוק בזמן לעונת מבצעי החגים של בלאק פריידי וסייבר מאנדיי. בנוסף, פתחה החברה למכירה מסלולים עד קיץ 2024, מספר המסלולים הרב ביותר שהציעה החברה בתולדותיה, הכוללים נמלי עגינה חדשים וביניהם נמל לה רומנה, הרפובליקה הדומיניקנית; סנדאי (אישינומאקי), יפן; והנמל ההולנדי, אלסקה.

לצד הנחה של 70% על מחיר האורח השני, נוסעים יוכלו לקבל גם חמש הצעות חינם וביניהן בר פתוח חינם, ארוחות מיוחדות חינם, זיכוי קרדיט לסיורי חוף, אינטרנט אלחוטי חינם, אורח שלישי ורביעי בחדר בחינם. המבצע זמין בכל המחלקות, בכל המסלולים ובכל תאריכי ההפלגה שפורסמו משנת 2021 ועד למסלולי ההפלגות שפורסמו לאחרונה עד קיץ 2024 בהתאם לתנאי המבצע.

"אנו נרגשים להפליג לראשונה מישראל ולהפוך את נמל חיפה לאחד מנמלי הבית של ספינת נורוויג'ן אפיק האהובה בהפלגותיה בים התיכון. השוק הישראלי הינו שוק חשוב במיוחד עבורנו, ואנו שמחים להעניק לאורחינו את האופציה להפליג ולבקר בנופיה היפים של ישראל במסגרת המסלולים החדשים. נורוויג'ן קרוז ליין מעמידה תמיד את האורח במקום הראשון ומתחייבת להעניק את החופשה הטובה ביותר בים, צעד זה הוא אבן דרך נוספת שמאפשרת לנו לממש התחייבות זו" אמר ניק ווילקנסון, סגן נשיא אזורי של חברת נורוויג׳ין קרוז ליין, ישראל, בריטניה, אפריקה והמזרח התיכון.

 

נורוויג'ן אפיק (Norwegian Epic) תבצע את הפלגת הבכורה שלה מחיפה בנובמבר 2022. החל מה-8 בנובמבר 2023 ועד ה-12 בדצמבר 2023 תציע הספינה הפלגות של 11 ו-12 ימים במסלולים שיתחילו או יסתיימו בחיפה, ישראל, ונמל צ'יוויטווקיה שברומא, איטליה. 

 

 

 

10/11/2021