29.03.2024
 
הדרך לפוקט מעולם לא הייתה ארוכה כל כך

 

שירות חדשות תיירות


בעקבות הפרסומים אתמול בתקשורת מסר משרד התיירות התאילנדי, באמצעות נציגותו בישראל, הבהרות לגבי מדיניות בדיקות הקורונה למבקרים בפוקט, ובמיוחד המדיניות בעניין ילדים שיימצאו חיוביים לנגיף:

1. כל ישראלי מחוסן רשאי לבקר בפוקט, כולל ילדיו הלא מחוסנים.

2. על המעוניין לבקר באי למלא טופס דיגיטלי Certificate of Entry) CoE) שיכלול את תעודת ההתחסנות הישראלית, שובר של מלון מתוך כ-300 מלונות מאושרים (SHA PLUS), תשלום מראש עבור הבדיוקות באי ובדיקת PCR שלילית עד 72 שעות לפני העלייה למטוס.
תייר אשר שוהה שבוע בפוקט מחוייב בבדיקה נוספת ביום השישי; אם נשאר שבוע נוסף עליו להיבדק גם ביום ה-12. לשכת התיירות של תאילנד מזמינה את הקהל להיעזר במידע בעברית המסביר את כל שלבי מילוי הטיפוס.

3. אישור הכניסה אינו כרוך בתשלום. הנפקת האישור תוך שלושה ימי עבודה. לשכת התיירות של תאילנד פתחה חדר מצב בו כל ישראלי יכול לקבל עזרה במילוי הטופס הדיגיטלי: 054-2523532. שרות זה יינתן ללא תשלום.

4. לאחר ההגעה לפוקט, על הנוסע לעבור בדיקת קורנה בנמל התעופה. ילדים עד גיל 6 פטורים מבדיקה. המלון ידאג להעברות מנמל התעופה לכל האורחים הרשומים.

5. הנוסע יפעיל יישומון (אפליקציה) שיאפשר לו להסתובב באופן חופשי באי. בכניסה לאתרי ביקור יתבקש למדוד חום ולהציג את הישומון האישי.

6. בעת ההגעה למלון על הנוסע להשאר בחדרו עד קבלת התוצאות - בדרך כלל כ-6 שעות. המלון ידאג לספק ארוחה לחדר.

7. לאחר קבלת תוצאה שלילית, הנוסע רשאי לטייל חופשי בכל רחבי האזור, כולל באתרים כמו Coral Island ו-Banana Beach שמחוץ לאי עצמו.

8. במידה וגם הבדיקה ביום 12 שלילית, רשאי המבקר לצאת מפוקט החל מהיום 15 לביקורו ולטייל ביעדים אחרים בתאילנד.

9. במידה ובן משפחה מתברר כחיובי, עליו להתאשפז בבית חולים על חשבון ביטוח הבריאות שאותו רכש טרם הנסיעה לתאילנד, ביטוח שהוא אחד התנאים לקבלת הCoE.

10. הורה/הורים רשאי/ים ללוות את ילדם/יהם במהלך האשפוז, בכפוף לחתימה על בקשה בכתב והתחייבות לשאת בהוצאות ההנלוות.


 

 

 

12/07/2021