28.03.2024
 
הילטון: שני מלונות חדשים בתל אביב

 

 

 

שירות חדשות תיירות


רשת הילטון חתמה על הסכם להקמת שני מלונות הכוללים 577 חדרי אירוח במיקום פרימיום על קו החוף של תל אביב. במסגרת התוכנית החדשה והשאפתנית, שני מותגים של הילטון, LXR Hotels & Resorts ו-Curio Collection by Hilton, ייכנסו לשוק הישראלי ויצטרפו בכך להילטון תל אביב, הויסטה בהילטון תל אביב ומלון הוולדורף אסטוריה בירושלים.

לדברי פטריק פיצגיבון, סגן נשיא בכיר לפיתוח באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ברשת הילטון: "במשך למעלה מיובל, הילטון מילאה תפקיד חיוני באירוח מבקרים מקומיים ובינלאומיים במלון האייקוני שלנו, הילטון תל אביב. במהלך תקופה זו הפכה העיר ליעד קוסמופוליטי משגשג, ואנו שמחים להמשיך את מורשת הילטון בישראל בהשקתם של שני מלונות יוצאי דופן באיכותם שייבנו בקו החוף של תל אביב."


LXR Hotels & Resorts

מלון ה-LXR Hotel & Resort יהיה בן 176 חדרים, בכלל זה 40 סוויטות אלגנטיות עם מרפסות המשקיפות על הים התיכון, ויהיה למלון החדש ביותר בקולקציה האקסקלוסיבית של מלונות יוקרה עצמאיים בבעלות הילטון. האורחים ייהנו מנוף פנורמי של תל אביב מנקודות רבות ברחבי המלון, ביניהן לובי שחקים (סקיי לובי) הנמצא בגובה עוצר נשימה של 20 קומות מעל קו החוף, בר-מסעדה עם מטבח עילי מהמעלה הראשונה וכן בריכת הגג של המלון, המשקיפה על חוף הים הרוגע של תל אביב. יהיה זה המלון הראשון בישראל תחת המותג LXR Hotels & Resorts של הילטון והוא יצטרף בכך למספר יעדים חדשים שנוספו לאחרונה למותג זה באיי סיישל, בלוס אנג'לס, בלאס וגאס ובקיוטו. כל אחד ממלונות LXR מביא לידי ביטוי את המיקום הייחודי שלו ומציע חוויית אירוח יוצאת דופן המושרשת בהיסטוריה ובמסורות מקומיות, וזאת ביעדים מושכים במיוחד ברחבי העולם.


Curio Collection by Hilton

המלון הראשון של הילטון בתל אביב תחת המותג Curio Collection by Hilton יהיה אחד המלונות הגדולים ביותר של המותג באזור וצפוי להכיל 401 חדרי אירוח מעוצבים עם פתיחתו ב-2026. המלון יכלול ספא, מתקני כושר מתקדמים ועדכניים, אולם נשפים של 1,300 מ"ר, בריכות מקורות ולא מקורות וחמש מסעדות וברים שיתווספו לסצינת המסעדות התוססת של תל אביב. המלון יהיה מצויד גם במספר רב של חדרי ישיבות ומתקנים המיועדים לנוסעים ולאירועים עסקיים. Curio Collection by Hilton הוא קולקציה של יותר מ-100 מלונות ברחבי העולם אשר נאצרו בקפידה ומתייחדים בכך שהם שוזרים את התרבות המקומית לתוך כל אחד ממרכיבי המלון, החל בעיצוב ועד למגוון השירותים שהמלון מספק. עם התוספות האחרונות לקולקציה נמנים Royal Senses Resort בכרתים ו-Legacy Hotel Cascais בקשקאיש שבפורטוגל.

 

המלונות החדשים ימוקמו לחוף הים, בסמוך לגן העצמאות שברחוב הירקון ומלון הילטון ת"א הוותיק.

 

 

 

 

 

23/06/2021