משרד התיירות: קמפיין קידום תיירות פנים
שירות חדשות תיירות במסגרת הקמפיין יציעו הערים המשתתפות מגוון מבצעים והטבות אטרקטיביות ללינה, סיורי תוכן, ואירועי תרבות לזוגות, צעירים, מבוגרים ומשפחות. הקמפיין יעלה בכל המדיות המרכזיות: בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל, ברשתות החברתיות, ובאתר ייעודי של משרד התיירות. כמו כן, יקודם גם תוכן שיווי במסגרת הקמפיין. מידע נוסף ופרטים על ההטבות ניתן יהיה למצוא באתר האינטרנט השיווקי של משרד התיירות, וכן באתרים של העיריות המשתתפות. בנוסף, יפורסמו באתר המשרד כתבות תיירות הממליצות על לו"ז בילוי בן 48 שעות בכל אחת מהערים המשתתפות בקמפיין: נתניה, נצרת, ירושלים, תל-אביב וחיפה.
הקמפיין עולה כחלק ממאמצי משרד התיירות לסייע לתעשייה, שחווה בימים אלה משבר חמור בעקבות עצירת התיירות הנכנסת מחו"ל כבר למעלה משנה. בהנחיית מנכ"ל המשרד אמיר הלוי, ניתן דגש במסגרת הקמפיין בעיקר על ערי התיירות המרכזיות שנפגעו.
10/06/2021 |