יאללה באסטה - באמזון אקספלורר
שירות חדשות תיירות הסיור הראשון שהשיקה יאללה באסטה במערכת החוויות של אמזון נקרא "לגלות את ירושלים דרך שוק מחנה יהודה המפורסם" והוא מוצע ללקוחות אמזון בעלות של 150 דולר. הסיור מתבצע כאשר הלקןח מתחבר לסיור באמצעות המחשב הביתי שלו, ובירושלים, ממש באותה שעה, ממתין לו ה"מארח" מטעם חברת יאללה באסטה, אשר באמצעות אפליקציה מיוחדת אותה פיתחה אמזון, מאפשר לו לגלות את השוק, להכיר בעלי עסקים וסוחרים, ללמוד מילים חדשות בעברית מתוך הווי השוק (למשל: סבבה, יאללה, שוק, אחלה ועוד), ולכווון את המארח לתוכן ולנושאים שמעניינים אותו. אחד הפיצ'רים המיוחדים באפליקציה של אמזון, היא היכולת לרכוש תוך כדי הסיור מוצרים אמיתיים אליהם נחשף הלקוח, באופן מיידי ותוך שילוחם תוך 48 שעות לכתובת ביתו. הסיורים הינם חלק מהמיזם החדש והשאפתני של אמזון הנקרא Amazon Explore, במסגרתו יכולים לקוחות אמזון להזמין חוויות וירטואליות בהובלת מומחים מקומיים מיעדים שונים בעולם. החוויות כוללות סיורים וירטואליים במקומות רחוקים או בציוני דרך תרבותיים, ובמקרים מסוימים בקניות בבוטיקים מקומיים ברחבי העולם. לדוגמא, במסגרת המיזם ניתן יהיה להזמין חוויית טעימות יין וירטואלית בארגנטינה, ללמוד להכין טאקו של דגים מעושנים במקסיקו, לקחת סיור וירטואלי במקדש נננג'י בקיוטו, לסייר באחוזה בת 500 שנה בפרו, ללמוד על יצירת קפה בקוסטה ריקה וכמובן - להכיר את ישראל וטעמיה עם חברת יאללה באסטה הישראלית. 28/11/2020 |