18.04.2024
 
קת′אי פסיפיק מחדשת טיסות הנוסעים לתל אביב

 

 

 

שירות חדשות תיירות


לאחר 9 חודשי הפסקה, קתאי פסיפיק מחדשת את קו טיסות הנוסעים בין תל אביב להונג קונג. החל מה-5 בנובמבר תפעיל החברה טיסה שבועית ישירה בכל כיוון בקו בין הונג קונג לתל אביב וטיסות המשך ליעדים נוספים. המטוסים שיפעלו בקו הם "מטוסי הדגל" של החברה, ה-Airbus החדשים - ה-A350-1000.

"אנחנו שמחים לחדש את הטיסות הסדירות שלנו מתל אביב להונג קונג ומעבר לה", אומרת קרי לואי, מנהלת קתאי פסיפיק בישראל. "על אף שנבצר מאיתנו להציע טיסות נוסעים מחודש פברואר, המשכנו להפעיל טיסות מטען סדירות בין הונג קונג לתל אביב, בתדירות שהגיעה ל-3 טיסות שבועיות, זאת על מנת לאפשר תנועה של מטענים בין הערים. הדבר מייצג את הרוח שלנו - מחויבות גדולה לשוק הישראלי".


שירות לקוחות חדש באמצעות ה-WhatsApp

במקביל להחזרת הקו, קתאי פסיפיק משיקה שירות דיגיטלי חדש ב-WhatsApp עבור לקוחותיה בישראל, שישפר את מערכת ההזמנות ושירות הלקוחות ויחסוך זמן. בעזרת שירות ה-WhatsApp, הלקוחות הישראלים יכולים לטפל בהזמנות קיימות ולשאול שאלות. שירות הצ'אט החדש ב-WhatsApp מתווסף למערך שירות הלקוחות בערוצים האחרים: בטלפון, באימייל וברשתות החברתיות. השירות זמין בישראל בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-17:00. ניתן לפנות ל-WhatsApp של קתאי פסיפיק במספר: +852 2747 2747


Cathay Care

בריאות הנוסעים ורווחת הלקוחות נמצאים בראש סדר העדיפויות של קתאי פסיפיק. לכן, השיקה החברה את Cathay Care, במטרה להבטיח שהלקוחות ירגישו בטוחים ומוגנים בכל שלבי הטיסה. במסגרת זו הגדילה קתאי פסיפיק את אמצעי ההיגיינה והבטיחות משלב הצ'ק-אין ועד השהייה במטוס.

על מנת למזער את המגע בשדה התעופה ולהבטיח ריחוק חברתי, מומלץ לכל הנוסעים לבצע צ'ק-אין באינטרנט. כמו כן, אלכוג'ל ומסכי מגן הוצבו בדלפקי הצ'ק-אין, וכל עובדי קתאי פסיפיק מחויבים לעטות מסכות. בשדה התעופה סומנו שבילים עבור עמדות הצ'ק-אין, שיעזרו לנוסעים לעמוד בתקנות המרחק. בנוסף, כל הנוסעים יחויבו לעטות מסיכה במהלך כל הטיסה.

בנוסף, מטוסי ה-A350-1000 שמגיעים ויוצאים מתל אביב מאובזרים במסנן HEPA ובטכנולוגיית זרימת אוויר המבטיחה את איכות האוויר הגבוהה ביותר האפשרית. הטכנולוגיה העדכנית ביותר מסירה 99.999 אחוז ממזהמי האוויר. הסבר מלא על אמצעי הבריאות שקתאי פסיפיק נוקטת לרווחת הנוסעים ניתן למצוא כאן.


אמצעי זהירות בשדה התעופה בהונג קונג

הבית והמרכז של קתאי פסיפיק, שדה התעופה הבינלאומי של הונג קונג, מתווה את הדרך בהגנה על הנוסעים. לאורך הטרמינל, בנוסף לתדירות החיטוי המוגברת, נפרסו רובוטים חדישים שמחטאים את המשטחים. כמו כן, ידיות, מעקים ומושבים עוברים בדיקות עבור נגיפים וחיידקים כדי להגן על הנוסעים. שדה התעופה בהונג קונג מקיים גם חיטוי גוף מלא לצוותי העובדים כדי לתת לכל המשתמשים בשדה התעופה שקט נפשי לנסוע בביטחון. למידע נוסף אנא בקרו באתר שדה התעופה בהונג קונג.


טיסה בראש שקט

על מנת להבטיח את שביעות רצון לקוחותיה מציעה קתאי פסיפיק מציעה את השירות "טיסה בראש שקט" - המאפשר ביצוע שינויים בכרטיס ללא מגבלה וללא עלות, שתקף עד שנה מרגע רכישת הכרטיס, בכפוף לתנאי השירות הנמצאים באתר החברה. כרטיסי טיסה ניתן לרכוש באתר קתאי פסיפיק.
לפרטים נוספים ולשאלות ניתן לפנות למרכז ההזמנות של קתאי פסיפיק בישראל, באמצעות מספר הטלפון 03-7987676, בכתובת המייל Tlv_cms@cathaypacific.comובאתר האינטרנט www.cathaypacific.com

 

 

 

 

 

 

 

 

05/11/2020