19.04.2024
 
מיני טרוול - פלטפורמה לסוכני נסיעות קטנים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

נכון להיום קיימות בישראל מספר בודד של מערכות בק אופיס המיועדות לסוכני נסיעות - אודיסאה, מור 2000, קמינגו, טופקס, אטלנטיס, קו מערכות, ועוד. כולן תוכננו במטרה לתת מענה מקיף לפעילויות נרחבות בענף תוך כדי פניה לחברות גדולות ובינוניות, כאשר הצרכים של הסוכן הקטן נותרו מאחור, ושלא לדבר על העלויות הגבוהות שלרוב לא משתלמות עבור נפח הפעילות שלו.

מיני טרוול הינה מערכת לסוכני נסיעות קמעונאיים קטנים ופרילנסרים אשר מראש תוכננה לתת מענה לפעילויות הקטנות. למעשה, המערכת מאפשרת לאנשי התיירות להמיר את האקסלים וקבצי הוורד / PDF, אותם הם מנהלים באופן ידני, בכלים מתקדמים שיאפשרו להם מצד אחד לנהל הזמנות ונוסעים, ומצד שני למעקב ובקרה אחר מצבם האופרטיבי והכספי.

את המערכת תכנן ויצר רועי פרידמן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בתחום חברות הטכנולוגיה, אשר בעברו הקים ויצר פלטפורמות נוספות כגון - Follow my routes ודוגר. אך אם בעבר הדגש הושם על הנושא הקהילתי / חברתי, הרי שהפעם מדובר במיזם עסקי לכלכלי לכל דבר עם פוטנציאל גדול.

המערכת תומכת במספר שפות ומטבעות ומאפשרת הפקת מגוון דוחות ניהוליים - ציוות חדרים, הזמנות, נוסעים, ועוד, לצד דוחות כספיים - רווחיות, עלויות, תשלומי ספקים, ועוד. כלי נוסף אותו מספקת המערכת הוא נושא ההחתמה על תנאיי ההזמנה. זהו נושא בעייתי עבור הסוכן אשר מרחיק ממנו את סגירת ההזמנה ומאלץ אותו לעבוד עם ניירת. מיני טרוול מאפשרת שליחה של קישור מוצפן לנוסעים לטובת אישור דיגיטלי ואף לבצע תשלום אונליין ובכך מקצרת את תהליך ההזמנה של הסוכן מול הלקוח.
במטרה לשמור על עלויות נמוכות מוצעת המערכת כשירות Saas, מה שחוסך את הצורך בשרתים, גיבויים ותחזוקה ובמקביל לשלם רק בעבור הזמנות בפועל.


פרטים נוספים כאן:
Mini Travel 

 

 

 

 

 

18/10/2020