20.04.2024
 
וויזאייר תכשיר צוותי מטוסים לתפקיד טייסים

 

 

שירות חדשות תיירות


חברת הלואו-קוסט וויזאייר מקדמת את תוכנית "Cabin Crew to Captain", שבמסגרתה עובדי צוות מטוס שאפתניים יוכלו להגשים את החלומות שלהם ולהפוך לטייסים.
התוכנית כוללת תמיכה כלכלית בחניכים והתאמת לוח זמנים שיאפשר להם לעבוד בחברה תוך כדי הלימודים. בעזרת התוכנית, וויזאייר פועלת גם כחלוצה בנושא שוויון מגדרי בתחום התעופה.
התוכנית להכשרת טייסים תימשך 40 חודשים ותציע לאנשי צוות, עם ניסיון ובלי ניסיון טיס, שממוקמים בבסיסי החברה בהונגריה, רומניה, פולין ובולגריה, הכשרה לקבלת רישיון טיס מסחרי.

כדי להבטיח את הנוחות של חניכי הטיס, וויזאייר יצרה מסגרת שבה הם יוכלו לנוע בין העבודה ובין הלימודים. כמו כן, החברה תתמוך בחניכים כלכלית, בהסדרי לינה ובנסיעות.
לאחר שיסיימו בהצלחה את התוכנית ויעמדו בדרישות הכלליות, החניכים יוכלו להשתלב במצבת חניכי הטיסה של החברה ולהירשם לאימוני טיס מתקדמים. חניכי הטיס יהפכו לקצינים צעירים רק לאחר שיעברו בהצלחה את מבחן הטיסה האחרון לפני יציאה לדרך.

התוכנית הייחודית הזאת מושקת במטרה לפתח כישרונות ולייצר גיוון בתוך הארגון. היא גם עומדת בקנה אחד עם המחויבות של החברה ל-25% ייצוג נשי בצוות המטיס של המטוס עד 2030. במהלך החודשים הבאים, וויזאייר מתחייבת אף ליצור דרך נגישה יותר עבור פתיחה בקריירת טייס בעזרת הרחבת התוכנית הזאת לבסיסים נוספים שלה.

לסרטון הסבר נוסף על התוכנית יש ללחוץ כאן









16/07/2020