19.04.2024
 
שותפה של איזיג′ט מפתחת מנוע מטוסים חשמלי

 

 

 

שירות חדשות תיירות



חברת הלואו-קוסט איזיג'ט הודיעה כי היא מקבלת בברכה את ההכרזה של שותפתה העסקית רייט אלקטריק, על תכנית פיתוח המנועים שלה למטוס חשמלי עם 186 מושבים, שייקרא רייט 1.

רייט מפתחת מערכת חשמל שתשמש להנעת מטוסים חשמליים מסחריים בעלי 186 מושבים. החברה בונה מנוע חשמלי של 1.5 מגה וואט וממיר מתח של 3 קילו וואט. רכיבים אלה יהוו מנגנון ההנעה של מטוס הרייט 1 המהפכני של רייט אלקטריק ויסללו את הדרך לטיסות ללא פליטת פחמן דו חמצני באירופה וברחבי העולם כולו.

רייט אלקטריק מקיימת דיונים עם BAE בנוגע למערכות בקרות טיסה ומערכות ניהול אנרגיה. רייט מתכוונת לערוך בדיקות קרקע של המנוע שלה בשנת 2021 ומבחני טיסה בשנת 2023. באירוע שהחברה קיימה בניו יורק ב -30 בינואר, ההחברה הראתה תצוגה מקדימה של המנוע והמאוורר שלו.

תכנית הפיתוח המוטורי היא הצעד הבא לקראת בניית מטוסי צרי הגוף שלה. רייט אלקטריק תבצע במקביל בדיקות אווירודינאמיות על גוף המטוס שלה. החברה צופה שתחילת הכניסה לשירות של ספינת הדגל שלה רייט 1 תהיה בשנת 2030. מספר סוכנויות ממשלתיות בארצות הברית מסייעות במימון מחקרים בתחום התעופה החשמלית כולל נאס"א ומעבדת המחקר של חיל האוויר האמריקאי.








02/02/2020