25.04.2024
 
איסתא מוכרת אחזקתה במלון פאבליקה בהרצליה

 

 

שירות חדשות תיירות



איסתא דיווחה על מזכר הבנות למכירת החזקתה (66.67%) במלון פאבליקה בהרצליה תמורת 142 מיליון שקל, המשקף למלון שווי של כ-213 מיליון שקל. הרוכשת: חברת ישראל - קנדה. עם השלמת המכירה תרשום איסתא רווח לפני מס של כ-38 מיליון שקל. כמו כן, סוכם כי איסתא תשאיר בידה שליש מזכויות הבניה העתידיות על המקרקעין. יצוין כי תוכניות לקבלת זכויות בניה נוספות נמצאות כבר היום בשלבי בחינה.

 

מלון פאבליקה הוא מלון עסקים הממוקם בלב אזור ההייטק של הרצליה ובמרחק הליכה מאזורי הבילוי בעיר ביניהם: מרינה הרצליה, חוף אכדיה וקניון שבעת הכוכבים. המלון כולל חלל עבודה משותף ומאובזר, חדרי ישיבות נוחים, אולם כנסים ואירועים גדול, מרפסת פטיו, לובי בר, בריכת שחייה על הגג ומועדון כושר.

 

מכירת מלון פאבליקה מהווה המשך ישיר של אסטרטגיית הקבוצה למימוש מלונות שאינם מייצרים סינרגיה לפעילות התיירותית לטובת רכישת מלונות ביעדים אסטרטגיים בחו"ל, המייצרים יתרון ובידול בעולם הקמעונאות התיירותי המסורתי. רק בשבוע שעבר דיווחה איסתא על כניסתה לתחום המלונות בעיר ניו יורק, היעד התיירותי המוביל של הקבוצה, עם רכישת 2 בתי מלון יחד עם השותף המקומי גל סלע.

 

הפעילות המלונאית של איסתא, בשיתוף עם קבוצת פתאל, כוללת 9 בתי מלון ביוון, קפריסין ופורטוגל (חלקם פעילים וחלקם בשלבי הקמה שונים). בנוסף כוללת הפעילות המלונאית 2 בתי מלון בניו יורק בשיתוף גל סלע. הפעילות המלונאית בישראל, כוללת את מלון "כרמים", מלון "נפטון" אילת, מלון "פאבליקה" בהרצליה (שכאמור איסתא דיווחה על מכירת החזקותיה) וכן בתי מלון שהחברה בונה בתל אביב ובאילת.





15/12/2019