25.04.2024
 
יונייטד חוגגת 20 שנות פעילות בישראל




שירות חדשות תיירות


יונייטד איירליינס מציינת בימים אלה 20 שנות פעילות לחנוכת הקו הישיר בין תל אביב וניו יורק/ניוארק. מאז שהושק בקיץ 1999, טסו בקו זה יותר מ-6.2 מיליון נוסעים ביותר מ-25 אלף טיסות.
"אנחנו גאים במיוחד לציין 20 שנות פעילות של הקו הישיר שלנו מתל אביב לניו יורק/ניוארק. אנו מודים לכל לקוחותינו ולקהילת סוכני הנסיעות הישראלית על בחירתם ותמיכתם ביונייטד איירליינס, שהפכו את הקו לסיפור של הצלחה במרוצת השנים", אמר מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, אבי פרידמן, והוסיף כי "השרות אפשר ללקוחותינו לנצל את היתרון של מבחר קווים ישירים המוצעים על ידינו בין נמל הבית שלנו בניוארק, ל-90 ערים בארה"ב, קנדה, מקסיקו, מרכז אמריקה והקאריביים".

החברה הודיעה בימים אלה על שיפור משמעותי נוסף ללקוחותיה: מעתה, תוקפם של מיילים שנצברו בתוכנית MileagePlus לא יפוג לעולם והם יהיו זמינים לכל החיים. ההטבה נכנסת לתוקפה באופן מיידי, ומאפשרת לחברי המועדון לממש מיילים ולהזמין טיסות, מלונות, חוויות והטבות אחרות בכל זמן שירצו.

״אנחנו רוצים להמחיש את המחויבות ארוכת הטווח שלנו לחברי מועדון הלקוחות, והענקת מיילים לכל החיים היא הטבה בעלת ערך יוצא דופן״, אמר מנכ"ל החברה בישראל אבי פרידמן.

״תוכנית MileagePlus שלנו מציעה ללקוחות דרכים רבות יותר לצבור ולממש מיילים בהשוואה לכל חברת תעופה אחרת בארה״ב. מספר הלקוחות שהשתמשו במיילים להזמנת טיסות בשנת 2018 היה גבוה יותר מאשר בכל שנה שקדמה לה, ואנחנו מצפים שהשיפור החדש יעודד עוד רבים אחרים לממש מיילים לטובת נסיעות בעולם בשנים הבאות״, אמר לוק בונדאר, סגן נשיא מועדון לקוחות ונשיא MileagePlus ביונייטד.






09/09/2019