19.04.2024
 
תאילנד: חסות לאירועים במצעד הגאווה בתל אביב

 

 

 

מאת גיורא נוימן



רשות התיירות של תאילנד מעניקה חסות לאחת המשאיות במצעד הגאווה שיתקיים מחר (יום שישי) בתל אביב, משאית שתעוצב בהתאם בדגלים ובסמלי תרבות של תאילנד, כולל רקדניות דראג מבנגקוק. לרגל האירוע הגיעה לישראל משלחת בראשות סגנית נציב רשות התיירות, בכירים ברשות, האמנים וכן קבוצת מלונאים שעורכים פגישות עבודה עם סוכני תירות יוצאת בישראל.
הרשות נותנת את חסותה גם למסיבה בסגנון פסטיבל המים התאי במועדון ארט קלאב בדרום תל אביב, אחת המסיבות שתיערך ביום שבת במסגרת אירועי שבוע הגאווה.
סגנית נציב רשות תיירות, סירסודה ואנאפיניוסק (Sirsuda Wanapinyosak), אמרה אתמול באירוע בתל אביב כי תמיכת הרשות באירועי הגאווה מבטאת את "התמיכה בערכי היסוד של חופש, קבלה ואהבה".
דב קלמן, נציג הרשות בישראל, מסביר כי בתאילנד אימצו השנה אסטרטגיה שיווקית חדשה הפונה לקהילות הלהט"ביות בעולם, מתוך הערכה כי פלח זה יהיה מקור הגידול העיקרי לתיירות הנכנסת. מצעד הגאווה בתל אביב השבוע הוא הראשון מסוגו שהרשות משקיעה בהשתתפות בו.
תשומת הלב של הרשות התאית לשוק הישראלי והנכונות להשקיע בו נובעת מהגידול הנמשך בתנועת הישראלים לתאילנד. בשנת 2018 הסתכמו כניסות הישראלים ב-189 אלף תיירים. בארבעת החודשים הראשונים של השנה נרשם גידול של 8% לעומת התקופה המקבילה, וההערכה היא כי 2019 תסתיים ביותר מ-200 אלף תיירים ישראלים.







13/06/2019