26.04.2024
 
ועידת ישראל לתעופה - 23.5

 

 

 

שירות חדשות תיירות



בוועידת ישראל לתעופה, שתיערך ב-23 במאי בגני התערוכה בתל-אביב, יוענק את אות "יקיר התעופה" לארבעה אישים, שתרמו, כל אחד בתחומו, תרומה משמעותית לתעופה הישראלית. בראשם - קברניט אייר פראנס מישל בקוס, שסירב לנטוש את נוסעיו הישראלים שנחטפו לאנטבה בשנת 1976 - למרות שהיה יכול, ונותר עימם, לחלוק את גורלם. את האות יקבל בשמו של מישל בקוס, שהלך לעולמו לאחרונה, בנו, אריק. בטקס ישתתף גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שכזכור אחיו, יוני נתניהו, נהרג במבצע החילוץ ההירואי של החטופים.
יחד עם בקוס יקבלו את אות יקיר התעופה ד"ר אבי ברלב, ד"ר יוסי לשם ועו"ד יצחק רז (רזצ'יק). 
נשיאי הכנס הם מפקד חיל האוויר לשעבר, אלוף (מיל.) אביהו בן נון, יו"ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות ומייסד קרן הון סיכון פיטנגו, חמי פרס, מנכ"ל אל על לשעבר ויו"ר אלוט, עמוס שפירא והמנכ"ל ובעל המניות העיקרי במבטח שמיר, מאיר שמיר.
בין אורחי הכנס הבינלאומי - בכירי איגוד הטייסים הבינלאומי ואיגוד הטייסים האירופי, מנהל שדה התעופה סיטי-לונדון לשעבר, בכירי התעשייה ואנשי תעופה רבים מהארץ ומהעולם. מושבי הכנס כוללים פאנל מנכ"לי חברות התעופה הישראליות, שידון בהיבטים הכלכליים של תעשיית התעופה, מושב שיוקדש לכלי טיס בלתי מאויישים ומושב שידון בהשפעת הסייבר על בטיחות הטיסה.
את הוועידה מארגן איגוד הטייסים הישראלי, המאגד בתוכו את הטייסים האזרחיים - המסחריים והפרטיים - בארץ. יו"ר האיגוד הוא קברניט מידן בר.





12/05/2019