25.04.2024
 
מהיום: גם פעילות עובדה עוברת לרמון

 

 

 

 

שירות חדשות תיירות



מהיום: כל הטיסות האזרחיות, הפנימיות והבינלאומיות בדרום הארץ, ינחתו וימריאו מנמל התעופה החדש רמון.

לפני כשבועיים הועתקה כל הפעילות התעופתית האזרחית הפנים ארצית מנמל התעופה הישן באילת לנמל רמון. היום, רשות שדות התעופה השלימה גם את העתקת הטיסות הבינלאומיות האזרחיות מנמל התעופה עובדה לנמל החדש.

במהלך החודש הקרוב ינחתו וימריאו בנמל התעופה רמון 62 מטוסים של חברות התעופה בינלאומיות, בהן ASL, פינאייר, נאוס, סמרטווינגס, טומסון פליי, טרנסאוויה, ואוראל אייר. השר כץ ציין כי חברות אלה, כמו שאר חברות התעופה שינחתו ברמון, יהיו פטורותתשלום אגרות נחיתה, במטרה לעודד את השימוש בשדה החדש.

משרד התחבורה מעמיד לרשות הנוסעים דרך נמל התעופה רמון, ארבעה קווי אוטובוסים בינעירוניים, בתעריף מוזל. כמו כן, יכולים הנוסעים לנסוע לאילת באמצעות מונית או להשכיר רכב. תושבי אילת פטורים מתשלום החנייה בנמל התעופה רמון, למשך 36 שעות.

נמל התעופה החדש עומד בסטנדרטים ובתקנים המחמירים ביותר של רשויות התעופה בעולם. הנמל החדש, המשתרע על שטח של 14 אלף דונם, כולל טרמינל נוסעים מרווח, מערכת מיון ביטחונית אוטומטית ומערכת HBS ומכשור מתקדם במגדל הפיקוח. עלות הקמת הנמל הסתכמה ב-1.8 מיליארד שקלים ומומנה במלואה מתקציב רשות שדות התעופה.

מידע מפורט על כל הטיסות מנמל התעופה רמון ואליו, וכן פרטים כלליים על החניונים שיועמדו לרשות הציבור, התחבורה הציבורית וחנויות הדיוטי-פרי, מופיעים באפליקציה חדשה של נמל התעופה הבינלאומי רמון.




02/04/2019