29.03.2024
 
אל על: שירות מציאת שותפים להסעה מהשדה למלון וחזרה

 

 

 

 

שירות חדשות תיירות



אל על הודיעה על השקת שירות חדשני, TAXI POOL, שיאפשר ללקוחותיה למצוא שותפים לחלוק איתם נסיעה משדה התעופה למלון ובחזרה לשדה, ובכך להוזיל בצורה משמעותית את העלויות הנלוות לנסיעה.

השירות החדש, נותן מענה, לאחת התלונות השכיחות של תיירים בנוגע ליוקר הנסיעה מהשדה למלון ובחזרה. כך לדוגמא, נסיעה משדה התעופה בלונדון למרכז העיר, יכולה לעלות קרוב ל-500 שקלים. הנוסעים בטיסה יכולים להירשם לשירות באמצעות אתר מובייל ייעודי.

השירות מאפשר למצוא נוסעים נוספים שנוחתים באותו שדה תעופה ובאותה שעה וממשיכים ממנו ליעד זהה או קרוב, כדוגמת מלון או כתובת פרטית, ולחלוק איתם מונית. כמו כן, השירות מיועד לנוסעים המעוניינים לחלוק נסיעה עם נוסעים אחרים מטעמי חסכון בעלויות, הגנה על הסביבה, מתוך קושי בהתמצאות לבד בעיר זרה ורצון להכיר אנשים חדשים שאפשר יהיה לטייל איתם בחופשה.

השירות מסופק על ידי אל על ללקוחות כל חברות התעופה, כך שגם נוסעים בחברות תעופה אחרות יכולים להשתמש בו כדי למצוא נוסעים שנוחתים באותו זמן, וממשיכים למלון או כתובת סמוכים.

תהליך ההצטרפות לשירות הוא פשוט - נוסעים שמעוניינים להשתמש בשירות, נכנסים לאפליקציה ומזינים כמה פרטים כגון מספר הטיסה ותאריך הטיסה, הכתובת או המלון אליהם הם ממשיכים משדה התעופה ביעד, כתובת מייל וטלפון. החברה מציינת שהמידע לא מועבר ללקוחות אחרים שנרשמו לשירות. ברגע שנמצאה התאמה, כל אחד מהנוסעים, מקבל SMS או מייל שכולל קישור לחדר צ'אט מאובטח ואנונימי. משלב זה, ולאחר שבוצע החיבור בין שני נוסעים תיאום שאר הפרטים, באמצעות הצ'אט, עובר לידיהם: נקודת המפגש בשדה, הזמנת המונית, חלוקת העלויות ועוד.







02/04/2019