20.04.2024
 
גסטי משלימה סבב גיוס של 35 מיליון דולר

 

 

 

שירות חדשות תיירות


גסטי, חברת התוכנה לניהול נכסים לתקופות קצרות (Short term rentals), הודיעה היום על השלמת סבב גיוס C בהיקף 35 מיליון דולר, בהובלת קרן Viola Growth ובהשתתפות קרן Vertex Ventures , קרן Journey Ventures, קרן Kingfisher Investment Advisors, בית השקעות La Maison Compagnie D'Investissement והמשקיעים הקיימים TLV Partners וקרן Magma Ventures.

סיבוב הגיוס יותר ממכפיל את סך גיוסי החברה, ומביא אותו לסך של 60 מיליון דולר, ובכך מבסס את עמדת החברה כמובילה בקטגוריית ניהול השכירויות לתקופות קצרות.

גסטי מתכננת להשתמש בכספי ההשקעה לפתיחת סניפים ברחבי העולם, הרחבת יכולות המוצר, הוספת יכולות בינה מלאכותית ו- Machine Learning לפלטפורמה וחיזוק אחיזתה בשווקים משיקים לשוק האורבני. עוד בכוונת החברה להמשיך ולהרחיב את זירת המסחר (Marketplace) הנרחבת שלה, הכוללת שלל פתרונות קצה לניהול נכסים, לרבות פתרונות חכמים לניהול נכסים מרחוק, תמחור דינמי ועוד.

"מחקרי שוק שהובילה גסטי וגורמים בענף מצביעים על שוק גדל והולך, בהיקף מוערך של 169 מיליארד דולר ב-2018", אמר עמיעד סוטו, מייסד משותף ומנכ"ל גסטי. "צמיחת אתרים כ- Airbnb Booking.com ורבים אחרים הביאה לכך ששכירות לתקופות קצרות מביאה לרווחים גבוהים בכ-30% לעומת שכירות לטווח ארוך. עובדה זו יחד עם הדרישה הגוברת מצד אורחים לפתרונות דיור אלטרנטיביים למלונות, הביאה לצמיחת עסקי מנהלי הנכסים. גסטי מאפשרת להם לייעל את עבודתם הכוללת אין ספור מטלות, ובמקביל להרחיב את פעילותם. שוק זה רק ימשיך ויצמח בקצב מהיר, בין היתר כתוצאה מהשפעת מגמות עולמיות כגון עבודה מרחוק, כלכלת השיתוף והפיכת נסיעות בינלאומיות למוצר בסיסי".

גסטי, שצמחה באקסלרטור היוקרתי Y Combinator, מספקת פתרון מקצה לקצה לניהול נכסים לטווח קצר.כיום גסטי משרתת לקוחות במעל 70 מדינות. לקוחותיה מדווחים בממוצע על עליה שנתית של 150% בהכנסות, עליה של 100% במספר הנכסים וחסכון של לפחות 50 שעות בשבוע, תודות לפתרונות שגסטי מספקת. מוצרי הפלטפורמה כוללים אוטומציה של משימות, שירותי תקשורת לקוחות, איחוד ערוצי תקשורת (Unified Inbox) המאפשרים ניהול כל התקשורת עם הלקוחות במקום אחד ועוד.

"גסטי היתה הראשונה להבין את הפוטנציאל של שוק ניהול הנכסים לטווח קצר והפכה במהירות למובילה בקטגוריה בזכות גישה ורטיקלית המקנה פתרון מקצה אל קצה" אמרה נטהלי רפואה, שותפה בקרן Viola Growth, שתצטרף אל דירקטוריון גסטי. "טכנולוגיה ובינה מלאכותית מזרזים את הדיגיטציה של תחומים 'מסורתיים' כגון תחומי הנדל"ן והתיירות וגסטי מובילה את השינוי בקטגוריות הללו ומאפשרת חוויית משתמש משופרת למנהלי הנכסים ובסופו של דבר גם לאורחיהם. אנו מאמינים כי בסיוע צוות ההנהלה המנוסה של החברה, יש לגסטי את הכלים להשלים את המהפיכה של עולם ניהול הנכסים".

 

פלטפורמת ניהול הנכסים של גסטי מספקת למנהלי נכסים ברחבי העולם פתרון מקצה אל קצה המפשט את הצרכים התפעוליים הסבוכים לניהול שכירויות לתקופות קצרות. בעזרת גסטי, לקוחות יכולים לנהל נכסים עם קישור למגוון ערוצי פרסום (Online Travel Agencies), לרבות TripAdvisor, Booking.com, Airbnb ו- Agoda ולהשתמש בשלל כלים לשיפור קשרי לקוחות לרבות Unified Inbox, אוטומציה, תקשורת ל=קוחות, סליקה ועוד. למידע נוסף בקרו ב-www.guesty.com

 

ויולה צמיחה הוקמה בשנת 2008 ומשקיעה בחברות טכנולוגיה ישראליות מובילות, הנמצאות בשלבי צמיחה. הקרן אשר מנוהלת על ידי 7 שותפים, גייסה מעל ל- 430 מיליון דולר והשקיעה בכ- 23 חברות. ויולה צמיחה הינה חלק מויולה, קבוצת השקעות הטכנולוגיה הגדולה בישראל המנהלת קרוב ל -3 מיליארד דולר. www.violagrowth.com

 

 

 

 

 

 

 

21/03/2019