29.03.2024
 
מלון ישרוטל מצפה הימים ייפתח בסוף יוני

 

 

 

 

 

שירות חדשות תיירות

רשת מלונות ישרוטל הודיעה כי היא צופה שמלון 'מצפה הימים' יפתח לקראת סוף חודש יוני, בתום שיפוץ מלא מהיסוד שביצעה הרשת בשנה האחרונה.
ישרוטל רכשה את המלון לפני כשלוש שנים מהבעלים סמי חזן בעלות כוללת של 120 מיליון שקלים במטרה לצרפו לאחר שיפוץ ושדרוג לקבוצת מלונות היוקרה, הכוללת את המלונות: אחוזת הבריאות והספא 'יערות הכרמל', 'בראשית' על שפת מכתש רמון, 'אוריינט' בירושלים, 'כרמים' בהרי ירושלים, 'רויאל ביץ' אילת' ו'רויאל ביץ' תל אביב'.

מצפה הימים ישמור על אופיו המיוחד כ'אוצר טבע גלילי' ויציע 115 חדרים וסוויטות ששופצו מהיסוד, אליהם מצטרפת לראשונה, וילה נשיאותית מבודדת בגודל 100 מ"ר הכוללת בריכה פרטית. כל השטחים הציבוריים עוצבו באופן המאפשר שפע נקודות תצפית אל הנוף של הגליל, ראש פינה, הכנרת והחרמון.
המלון כולל חווה אורגנית ומשק חי, המייצרים מבחר גדול של גבינות איכותיות, ירקות ופירות מהם גם רוקחים ריבות ומייבשים חליטות תה ועשבי תיבול. החווה והמשק מספקים למלון חומרי גלם עונתיים טריים, ומוגשים במסעדות המלון על פי עיקרון 'מהערוגה לצלחת' (Farm to Table).
המבנים בשטח המלון מוקפים בצמחייה ירוקה, והשבילים המובילים אליהם מזמינים לטייל ביניהם וליהנות מהמראה הפסטורלי ומריחות הפרחים והתבלינים. בין השבילים והערוגות, נמצאת בריכה אקולוגית, לצידה משטח דק עץ רחב ידיים לרביצה, מנוחה והירגעות. באזור הבריכה ניתן לקיים אירועי חברה, קוקטיילים וקבלות פנים.







19/02/2019