24.04.2024
 
איזיג′ט: אות קריאה חדש מסוף מארס

 

 

 

שירות חדשות תיירות


החל מסוף חודש מרץ כל הטיסות של חברת איזיג'ט שיוצאות מאירופה (כולל ישראל ולא כולל את שוויץ ואת אנגליה) יקבלו אות קריאה חדש. זאת בעקבות יציאת בריטניה מהאיחוד האירופי ותחילת הפעלת החברה החדשה שפתחה איזיג'ט בוינה.
בחודש יולי 2017, לאחר שהתברר כי בריטניה לא מתכוונת לסגת מהכוונה לעזוב את האיחוד האירופי ולאחר שהוברר כי חברות בריטיות לא יוכלו לזכות באותן הטבות שהן זוכות לה בהיותן חברות באיחוד, החליטה איזיג'ט להקים חברת תעופה חדשה בשם איזיג'ט אירופה וקבעה את מושבה בוינה. זאת משום שלאחר יציאת בריטניה מהאיחוד כל הסכמי התעופה שיש לחברה הבריטית עם האיחוד האירופי עשויים להתבטל וברור שהיא תהיה בבעיה גדולה, שכן היא לא תוכל לפעול ללא הסכמים חדשים בטיסות שמתחילות ומסתיימות בתוך מדינות האיחוד.
בעקבות זאת גם קוד הטיסות (זה שכתוב לנו על כרטיסי הטיסה), ישונה ובמקום שהוא יהיה EZY, הקוד שיש כיום לכל הטיסות של איזיג'ט באיחוד האירופי, הוא יהיה מעתה EJU - כלומר איזיג'ט אירופה. יחד עם זאת הטיסות של החברה מאנגליה ואליה ישארו ברישום הקודם וכך גם הטיסות שלה משוויץ, שאינה חברה באיחוד ישארו ברישום של EZS. כלומר איזיג'ט שוויץ.
באשר לטיסות שיוצאות מנמלי אנגליה ליעדים באירופה, תצטרך החברה לחתום על הסכמים חדשים עם האיחוד האירופי.







29/01/2019