20.04.2024
 
ים המלח: חניה חינם בסופי שבוע

 

 

שירות חדשות תיירות


המועצה האזורית תמר הודיעה כי החל מסוף השבוע הקרוב החניה בסופי שבוע באזור מתחם התיירות בעין בוקק תהיה ללא עלות. החניה באזור המלונות והחופים המחודשים בארץ ים המלח תהיה בחינם. רק באחרונה חודשה רצועת החוף  שחובקת בתוכה 16 חופים חדשים שהוקמו וחודשו באזור המלונות של ים המלח. רצועת החוף החדשה ציבורית, והכניסה אליה ללא תשלום. הרצועה חובקת בתוכה טיילת חדשה לאורך 4 ק"מ רציפים, שאף הוארה ומאפשרת לחובבי הספורט והבריאות גישה רציפה למסלול הריצה הנושק לקו המים.

לאורך הרצועה נמצאים בתי המלון באזור, והמבקרים יוכלו ליהנות ממתקני חוף וכושר חדישים המאפשרים גם אטרקציות לילדים ולמשפחה, מקלחות חוף, ספסלי ישיבה מתקני הצללה מגוונים ואף מתקן מיוחד ייעודי לאזור המאפשר שטיפת עיניים עם מים מתוקים מיידית לצוללים האמיצים. כמו כן, נמצאים בה מסלולים ייעודיים, המאפשרים גישה לבעלי מוגבלויות עד לקו המים.

עיקר חשיבותו של הפרויקט שהושלם במהלך השנתיים האחרונות היא בהסדרת הגישה החופשית לחוף, ובפתיחת כל המקטעים שהגישה לחלקם שובשה בשל קרבת המים. עם פתיחת 16 החופים במלואם, יזכו החופים גם לשמות חדשים בעלי זיקה למאפייני האזור המיוחדים.









09/12/2018