19.04.2024
 
בריסל ואוסטריאן מוסיפות טיסות ויעדים, סוויס משיקה חופשות

 

 

מאת גיורא נוימן 

 

בריסל איירליינס הודיעה על הגדלת תדירות הטיסה שלה ליעדים באפריקה: אקרה שבגאנה, פריטאון שבסיירה לאון, לומה בטוגו, ומונרוביה בליבריה וזאת במטרה להציע לנוסעיה גמישות רבה יותר ואפשרויות קונקשן טובות יותר.

בנוסף, החברה מוסיפה טיסות גם ליעדים אירופיים חדשים ותטוס לראשונה לקייב שבאוקראינה ולורוצלב שבפולין וכן תגדיל את תדירות הטיסות שלה ליעדי נופש שונים באירופה כמו אליקנטה, אתונה, פירנצה, נאפולי, סנט פטרסבורג ולאיים היוונים - כרתים, קוס, רודוס ועוד.

אוסטריאן איירליינס, חברה אחרת בקבוצת לופטהנזה, תוסיף ארבעה מטוסים לצי מטוסיה בשנת 2019, כחלק מהיערכותה לתחרות מול חברות הלואו-קוסט הפועלות בוינה. מדובר במטוסי DH8-Q400 בני 76 מושבים. כחלק נוסף מההיערכות ממשיכה החברה להרחיב את טיסותיה בתוך אירופה ומאוקטובר 2018 יותר מ-40 טיסות נוספו ל-14 יעדים מדי שבוע.

מספר הנוסעים שטסו עם אוסטריאן איירליינס עלה ב-1.7% נכון לאוקטובר 2018 והוא עומד על יותר מ -1.3 מיליון נוסעים. למעשה, החברה הטיסה יותר מ-11.9 מיליון נוסעים ליעדיהם בתקופה שבין ינואר-לאוקטובר 2018, נתון המשקף עלייה שנתית של 8.6%.

 

סוויס, עוד חברה בקבוצה, משיקה תוכנית חדשה לנוסעיה בשם "Stopover Switzerland "- שיתוף פעולה בינה לבין משרד התיירות השווייצי וחברת התיירות הגדולה בשווייץ - Switzerland Travel Centre. התוכנית מציעה לנוסעים שמונה חבילות תיור מגוונות בכל רחבי שווייץ, כולל לינה בבתי מלון מדרגה 3 או 4 כוכבים ושימוש בכל אמצעי התחבורה הציבורית.

התוכנית החדשה מאפשרת לנוסעים בדרכם ליעדם הסופי, לעצור בשווייץ ולשלב בה טיול מתוך שמונה החבילות המוצעות לשהייה בת 1-4 לילות במדינה.

כך לדוגמא, בחבילה הכוללת יעד אחד בשוויץ, הנוסע יכול להזמין בין 1-4 לילות, בעיר שווייצית אחת כמו ציריך, אינטרלאקן או לוצרן, כבסיס לטיולים באזור. החבילה כוללת גם טיפים לטיולים ופעילויות מקומיות אפשריות, כדי לסייע לאורחים להפיק את המירב מהשהייה שלהם. כל החבילות כוללות גם כרטיס תחבורה TRAVEL PASS לנסיעה חופשית ללא הגבלה (בזמן חניית הביניים), במחלקה ראשונה או שנייה בכל אמצעי התחבורה הציבורית של שווייץ.

תוכניות ה-Stopover כמו טיול האגמים וההרים הפופולרי, מציעות שהייה בת 2-4 לילות והן כוללות תוכנית יומית קבועה ונסיעה ללא הגבלה במערכת התחבורה הציבורית הנרחבת של שוויץ וכן לינה בבתי מלון של 3 או 4 כוכבים.

ניתן להזמין חבילות בכתובת: www.swiss.com/stopover .







28/11/2018