20.04.2024
 
מטוס האיירבוס A321LR של ארקיע הגיע לישראל

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בטקס חגיגי שנערך הבוקר בהמבורג  קיבלה ארקיע את מטוס האיירבוס 321neo LR הראשון מבין שלושה שיצטרפו לצי המטוסים של החברה בתקופה הקרובה. המטוס נחת הערב בנתב"ג.

זהו אירוע בעל משמעות גם עבור חברת איירבוס, שכן המטוס שהועבר הבוקר לידי ארקיע, הוא  המטוס הראשון מדגם LR - Long range, הדגם החדש בעל צבר ההזמנות הגדול ביותר בקטגוריית המטוסים צרי הגוף של כל היצרנים.

דגם A321neoLR הוא הגרסה החדישה ביותר של סדרת A321 הפופולרית של איירבוס וייחודו במנועיו החדישים, ובטווח טיסה המאפשר לטוס עד שמונה שעות ברציפות. המטוס החדש הנקרא על שמו של הפזמונאי המנוח אהוד מנור, וכולל 220 מושבים במחלקה אחת.

במטוסים החדשים יוצעו לנוסעים שרותי אינטרנט רציף וחיבור לרשת. במטוסים החדשים מותקנת גם מערכת בידור חדישה המשדרת תכנים של חברת הוט למכשירים האישיים של הנוסע (Bring your own device).

המטוסים החדשים מחליפים את מטוסי הבואינג 757 ששירתו את ארקיע ב-18 השנים האחרונות, יטוסו למגוון יעדים, חלקם יעדים אליהם טסה כיום ארקיע (ברצלונה, אמסטרדם, פריז, דבלין, נורבגיה, דנמרק, לונדון איי יוון, ויעדים פנים ארציים) וכן ליעדים חדשים ברחבי העולם.








13/11/2018