29.03.2024
 
אל על: קוד שייר עם וייטנאם איירליינס

 

 

שירות חדשות תיירות


אל על חתמה היום על הסכם קוד שייר עם חברת וייטנאם איירליינס, חברת התעופה הלאומית של וייטנאם, בטקס חגיגי שנערך במשרדי ההנהלה של אל על. האירוע התקיים בנוכחות גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, ו-Duong Tri Thanh נשיא ומנכ"ל וייטנאם איירליינס. כמו כן, כיבד בנוכחותו שגריר וייטנאם בישראל, Cao Tran Quoc Hai.

מטרת הסכם הקוד שייר החדש, היא לספק ללקוחות אפשרויות טיסה נוספות מתל אביב דרך הונג קונג ובנגקוק, ליעדים האנוי והו צ'י מין סיטי. הטיסות יופעלו באופן ישיר על ידי וייטנאם איירליינס במסלול האנוי / הו צ'י מין סיטי / בנגקוק / הונג קונג, ועל ידי אל על במסלול בנגקוק / הונג קונג / תל אביב. הנוסעים יוכלו לבצע צ'ק-אין ליעד הסופי שלהם ולקבל כרטיסי עלייה למטוס לטיסות הקונקשן שלהם.

הסכם קוד שייר (קוד משותף) הנו הסכם בין שתי חברות תעופה המאפשר הרחבה וירטואלית של רשת הטיסות והיצע המושבים של החברות השותפות להסכם. במקרה זה, ההסכם מאפשר לפרסם טיסות בקוד אל על (LY) על טיסה שמופעלת על ידי חברת תעופה אחרת, ולהיפך, ובכך מציע לנוסעי החברה מגוון גדול יותר של יעדים ותדירויות.

חברת וייטנאם איירליינס חברה בברית SkyTeam Alliance ומפעילה 94 קווים ל-21 יעדים מקומיים ו-29 יעדים בינלאומיים, עם ממוצע של 400 טיסות ביום.

לחברה צי של 86 מטוסים, בהם 57 צרי גוף מדגם איירבוס A321-200 וכן 12 מטוסי איירבוס A350-900 ו-11 מטוסי בואינג 787-9.

 

 

 

12/11/2018