19.04.2024
 
יונייטד: יותר מזוודות לנוסעים המתמידים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

יונייטד איירליינס מעדכנת את מדיניות הכבודה המותרת בטיסות הטרנסאטלנטיות שלה לארצות הברית וקנדה, ובכלל זה על הקווים מישראל לניו יורק, סן פרנסיסקו והחל מחודש מאי גם וושינגטון.


הכבודה המותרת כעת לנוסעים במעמד MileagePlus Premier הטסים ב- United Business United First, United Polaris עומדת על שלוש מזוודות במשקל 32 ק"ג כל אחת במקום שתיים עד כה.

הכבודה המותרת כעת לנוסעי מחלקת תיירים, חברי מועדון MileagePlus, במעמד 1K, Platinum ו- Gold עומדת גם היא על שלוש מזוודות במשקל 32 ק"ג כל אחת במקום שתיים עד כה.

גם נוסעי מחלקת תיירים במעמד MileagePlus Premier Silver יוכלו ליהנות מהעדכון, כאשר הכבודה המותרת כעת עומדת על שתי מזוודות במשקל 32 ק"ג כל אחת במקום מזוודה אחת במשקל 23 ק"ג עד כה.

הכבודה המותרת לנוסעי מחלקות הפולאריס והעסקים שאינם במעמד Premier בטיסות הטראנסאטלנטיות הינה שתי מזוודות לכל כיוון במשקל 32 ק"ג, ובמחלקת התיירים מזוודה אחת לכל כיוון במשקל של 23 ק"ג - ללא תשלום. מזוודה נוספת לכל כיוון במשקל עד 23 ק"ג - הינה בתשלום של 100 דולר.

יודגש כי גודל כל מזוודה לא יעלה על 157 ס"מ בסה"כ, וכי כבודה בעלת משקל עודף ו/או גודל חריג מהאמור לעיל תחויב בתשלום נוסף.

 

 

 

 

28/10/2018