14.11.2018
 
מאריוט מאחדת את כל מועדוני הלקוחות שלה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

רשת מלונות מאריוט הבינלאומית, מאחדת את שלושת מועדוני הנאמנות שלה: Marriott Rewards , SPG)) Starwood Preferred Guestו- , Ritz-Carlton Rewards ותפעל מעכשיו תחת מועדון נאמנות (מועדון לקוחות) אחד עם הטבות מאוחדות ומטבע אחד.

מועדון הנאמנות החדש והגדול ביותר בתחומו יכלול 29 מותגי מלונאות ולמעלה מ- 6700 בתי מלון בכ-130 מדינות ברחב העולם. בין מותגי בתי המלון אפשר למצוא את מותגי  MARRIOT, MOXY ST REGIS AUTOGRAPH COLLECTION , לה מרידיאן BVLGARI,  RENAISSANCE, W HOTELS,THE LUXURY COLLECTION , FOUR POITNS ועוד.

חברי מועדון הנאמנות Rewards members יכולים כעת לאחד את חשבונותיהם תחת חשבון נאמנות אחד בכתובת Marriott.com או SPG.com, ולהנות מהטבות בכל מלונות מאריוט ברחבי העולם. איחוד התוכניות יאפשר ללקוחות לשלב את חשבונותיהם ואת הנקודות שצברו לחשבון נקודות אחד. יתרת הנקודות מהמועדונים יתווספו לחשבון אחד, כך שלא יהיה צורך להעביר נקודות בין התוכניות שונות.

תוכנית הנאמנות המאוחדת מאפשרת להרוויח בממוצע 20 אחוזים יותר נקודות ומעמד ה"עלית" יכובד באופן עקבי יותר בכל מלון, בזמן שחברי התוכנית נהנים מההטבות שהרוויחו. התוכנית מאפשרת ליותר מ-110 מיליון חברים להרוויח נקודות שיאפשרו להם שהייה חינם במלון, הגעה מהירה יותר לסטטוס "עלית", הזמנה קלה ונוחה לשהייה בבתי המלון של הרשת, ושרות Personal Ambassador. בנוסף, יוכלו החברים להזמין מקום לינה באתרים Marriott.com, SPG.com, באמצעות אפליקציית הנייד של מאריוט, או באמצעות אחד ממרכזי קשרי הלקוחות.

תכנית הנאמנות החדשה תכלול בישראל את מלונות ריץ קרלטון הרצליה, שרתון תל אביב, רנסאנס תל אביב והמלון החדש Jaffa luxury collection.





16/10/2018