20.04.2024
 
איזיג′ט - שת"פ עם וירג′ין אטלנטיק לטיסות המשך

 


שירות חדשות תיירות

 

החל מהיום, לקוחות איזיג'ט יכולים לבצע מנמה"ת גטוויק שבלונדון טיסות המשך בווירג'ין אטלנטיק באמצעות שירות "איזיג'ט עולמי". ההסכם בין החברות פותח בפני לקוחות איזיג'ט יעדים נוספים כמו למשל הגעה לאורלנדו מברצלונה או ללאס וגס מאדינבורו. "איזיג'ט עולמי" גדל כל הזמן, עם למעלה מ-4,000 יעדים, שהפכו לזמינים, באמצעות שיתוף פעולה עם חברות תעופה נוספות.

השירות הושק בספטמבר 2017 כדי לאפשר ללקוחות חברת הלואו-קוסט להתחבר לטיסות ארוכות טווח דרך נמל התעופה גטוויק, באמצעות שיתוף פעולה עם חברות תעופה נוספות כמו ווסטג'ט ונורוויג'ן. מהר מאד הצטרפו שותפות חדשות למיזם, יניהן Thomas Cook Airlines, Corsair, La Compaigne ו-Loganair. בדצמבר 2017 נמל התעופה מלפנסה במילנו הפך גם הוא לנקודת חיבור בדומה לגטוויק.

במרץ 2018 איזיג'ט הודיעה שהיא מרחיבה את המיזם גם לנמל התעופה טגל שבברלין, מרקו פולו בונציה, סכיפהול באמסטרדם, שארל דה גול בפריס, אורלי ואדינבורו. נמלי התעופה בוונציה וטגל פועלים עתה באופן מלא, כך שיחד עם החיבורים שהוכרזו דרך לונדון גטוויק ומלפנסה במילנו, למעלה ממחצית מטיסות החברה יכולות להתחבר לשירות חברת תעופה שותפה ולטיסות איזיג'ט נוספות בהזמנה אחת דרך easyJet.com.

זהו שירות הקונקשן הראשון מסוגו שמוצע על ידי חברת תעופה אירופאית לטיסות מוזלות. כל הקישוריות הזאת התאפשרה על ידי השותפה הטכנולוגית Dohop שהפלטפורמה החדשנית שלה מאפשרת ללקוחות איזיג'ט להזמין טיסות המשך דרך אתר החברה. יש לציין כי "איזיג'ט עולמי" לא משפיע על פרמטרים כמו דיוק, ניצול משאבים או המודל התפעולי. החברה לא תעכב טיסות למען נוסעים שהגיעו בטיסות קונקשן. איזיג'ט עולמי מתוכנן כך שיהיה מרווח של שעתיים וחצי בין טיסות המשך, כך שלנוסעים יהיה די והותר זמן להספיק לטיסת ההמשך. במידה והנוסע החמיץ את טיסת ההמשך, הוא יועבר לטיסה הזמינה הבאה.

 

 

 

02/10/2018