28.03.2024
 
יריב לוין מבטיח: "השנה נגיע ל-4 מיליון תיירים"

 

 

שירות חדשות תיירות

שר התיירות יריב לוין אומר כי "השנה נגיע ל-4 מיליון תיירים", וכי תפקידו של משרד התיירות הוא להעניק להם את מירב המידע כדי שביקורם בישראל יהיה המוצלח ביותר האפשרי.

את הדברים אמר לוין היום בעת פתיחת דוכן מידע לתיירים באולם מקבלי הפנים בטרמינל 3 בנתב"ג. הדוכן הוצב במיקום בולט, סמוך לדלת היציאה המרכזית מהמבנה, והוא יפעל בנוסף ללשכת התיירות שבאולם איסוף המזוודות. בדוכן יוכלו התיירים לקבל מידע על תחבורה ציבורית, אפשרויות לינה ואטרקציות, מפות שימושיות ועוד. העמדה החדשה בולטת לעין, מעוצבת בצורה קלילה ומזמינה והדיילות בה לובשות חולצות טי ממותגות ועליזות. זאת בשונה מהדיילים המכופתרים בלשכה.

השיקול בהצבת הדוכן היה ללכוד את תשומת הלב של התיירים רגע לפני צאתם מהטרמינל, וזאת בניגוד למתרחש באולם איסוף הכבודה, שם התיירים הנוחתים לחוצים ועסוקים ליד מסוע המזוודות וממהרים לצאת, ולכן ממעטים לפנות ללשכה.

לשר התיירות היה זה בוקר עתיר שימוש במספריים. לפני שגזר את הסרט שנמתח סביב הדוכן הוא השתתף בנתב"ג בטקס אחר שגם בו נגזר סרט: טקס החנוכה של טיסות היינאן איירליינס בין תל אביב לגואנגז'ו (ראו ידיעה נפרדת).

בשולי האירוע התבטא לוין גם בעניין חוק הלאום המסעיר את הזירה הציבורית. הוא אמר כי הממשלה לא מתכוונת לשנות את החוק למרות המחאות אך תדאג לחוקק חוק נוסף שיפייס את העדה הדרוזית, יעניק הטבות ליוצאי צבא ולישובים הדרוזיים כדי להוכיח לעדה זו "שאנחנו מחבקים אותה". לדבריו, הדרוזים "תומכים בכך שישראל היא מדינת הלאום היהודי וההתמרמרות שלהם היא לא על חוק הלאום אלא על עוולות העבר שאותן צריך לתקן".

 

 

 

 

02/08/2018