אל על: אנטומיה של מאחרת כרונית
שירות חדשות תיירות
להלן נתוני הדיוק המבצעי של טיסות אל על, על פי אתר סטטיסטיקות התעופה Flightstats.com:
חודש שיעור טיסות מאחרות * משך איחור ממוצע
ינואר 2018 22.0% 47.7 דקות (מקום 23 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות) דצמבר 2017 20.86% 42.5 דקות (מקום 12 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות) נובמבר 2017 14.09% 40.1 דקות (מקום 13 מתוך 43 חברות תעופה גלובליות) אוקטובר 2017 27.63% 49.6 דקות (מקום 39 מתוך 44 חברות תעופה גלובליות) ספטמבר 2017 23.71% 49.5 דקות (מקום 22 מתוך 43 חברות תעופה גלובליות) אוגוסט 2017 25.09% 50.8 דקות (מקום 25 מתוך 41 חברות תעופה גלובליות) יולי 2017 27.82% 56.4 דקות (מקום 27 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות) יוני 2017 29.07% 58.6 דקות (מקום 33 מתוך 41 חברות תעופה גלובליות) מאי 2017 26.56% 45.1 דקות (מקום 31 מתוך 41 חברות תעופה גלובליות) אפריל 2017 39.17% 53.1 דקות (מקום 41 מתוך 43 חברות תעופה גלובליות)
מארס 2017 26.23% 44.5 דקות (מקום 35 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות) פברואר 2017 33.44% 41.2 דקות (מקום 37 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות) ינואר 2017 40.33% 41.3 דקות (מקום 36 מבין 40 חברות תעופה גלובליות) דצמבר 2016 42.29% 40.6 דקות
(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין חברות התעופה הגלובליות, למעט אייר אינדיה) נובמבר 2016 46.53% 42.0 דקות (שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה הגלובליות, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות איזוריות - למעט אייר אינדיה) אוקטובר 2016 63.25% 45.8 דקות (שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות) ספטמבר 2016 63.55% 49.8 דקות
(שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות) אוגוסט 2016 63.19% 45.3 דקות (שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות) יולי 2016 59.31% 36.9 דקות (שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות) יוני 2016 64.12% 48.3 דקות (שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות). מאי 2016 57.35% 41.4 דקות (שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות).
אפריל 2016 61.59% 44.6 דקות (שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות).
מארס 2016 44.68% 43.9 דקות (שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, למעט טיסות טוניסאייר, בחודש שבו אירע בטוניס פיגוע ענק בסמוך לבניין הפרלמנט).
פברואר 2016 42.76% 36.8 דקות (שיעור האיחורים הגבוה בעולם, למעט אייר אסיה אינדונזיה (44.55%) ווסט אייר הסינית (43.39%)).
ינואר 2016 46.54% 38.4 דקות (שיעור האיחורים הגבוה בעולם, למעט פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס (62.57%), אייר אסיה זסט (51.52%) הפיליפינית, אייר אינדיה (50.11%), וסט אייר (49.51%), לאקי אייר (49.71%) וג'ין אייר (49.18%) הסיניות).
דצמבר 2015 42.97% 35.4 דקות נובמבר 2015 45.25% 39.7 דקות אוקטובר 2015 57.97% 40.0 דקות ספטמבר 2015 53.65% 44.5 דקות אוגוסט 2015 50.14% 40.0 דקות יולי 2015 39.65% 35.8 דקות יוני 2015 42.41% 44.9 דקות מאי 2015 38.57% 39.0 דקות
* "שיעור טיסות מאחרות" - שיעור הטיסות (מתוך כלל טיסות החברה) שנחתו ביעדן באיחור של 15 דקות או יותר ממועד הנחיתה המתוכנן.
(נתונים: Flightstats.com) https://www.flightstats.com/v2/monthly-performance-reports/airlines
|