26.04.2024
 
סקירת מדריכי תיירות חדשים

 

 

מאת אתי ישיב

קנדה מזרח וצפון מזרח ארה"ב

סדרת מסלולים של נטע דגני

שמונה מדריכי מסלולים בארה"ב ומדריך המסלולים קנדה מערב של נטע דגני, קדמו למדריך החדש, "קנדה מזרח וצפון מזרח ארה"ב". דגני, ביולוגית ימית, צלמת, כתבת, מדריכת טיולים לשעבר וטיילת, כתבה את המדריך עם שרון לוינסקי גולדמן, ד"ר לביולוגיה. הבחירה באזורי המדריך נעשתה בשל הנופים המרשימים שבו, הנהרות הרחבים, העיירות הציוריות, היערות העבותים, כפרי הדייגים הצבעוניים, המפרצים הכחולים, השלכת המרהיבה, מפלי המים והמצוקים האדירים - יופי טבעי נהדר אליו מצטרפים הנופים האורבניים של הערים טורונטו, מונטריאול, אוטווה וקוויבק סיטי היפה.

המדריך מציע שלושה מסלולי טיול מפורטים ביותר ל-11, 15 או 9 ימים, כשהראשון מתמקד בפרובינציות אונטריו וקוויבק בקנדה + וורמונט וניו יורק בארה"ב, השני- בקוויבק וניו ברונסוויק בקנדה + מיין וניו המפשייר בארה"ב והשלישי - בפרובינציות נובה סקוטיה וניו ברונסוויק בקנדה. כול המסלולים ניתנים לשינוי, הארכה או קיצור. כול מסלול מציין את החשוב לדעת, כמו למשל: מתי, לכמה זמן, כמה עולה, מלון או אוהל, וגם המון טיפים והצעות, מפות וצילומי צבע נהדרים.

הוצאת שטיינהרט שרב, 336 עמודי כרומו, כריכה רכה, מחיר לצרכן 129 ש'.

 

דוברובניק, ליסבון, אתונה, קופנהגן

ארבעה מדריכים חדשים בסדרת "10 הגדולים" של Eyewitness בהוצאת שטיינהרט שרב בע"מ

המדריכים הקטנים, ה"רזים" והנוחים מאוד לנשיאה, יעזרו לכם בתכנון הנסיעה ליעדכם, יציעו לכם המון רעיונות טובים, טיפים ומידע שימושי והם כוללים דירוגים של עשרת הטובים ביותר מכול דבר: המוזיאונים הטובים ביותר, הערים העתיקות, המסלולים, המסעדות, מוקדי הבידור, החופים ואפילו עשרה הדברים שכדאי להימנע מהם...כול אלה וגם תצלומי צבע יפים ומפות מפורטות.

דוברובניק - עיר עתיקה בין חומות, על חוף הררי גדוש מפרצים עם נמלים עתיקים ומקבץ איים ציוריים, סמטאות קסומות, ארמון, מנזר, מסעדות, יינות דלמטיים איכותיים וברים מהטובים בקרואטיה. תרגום לעברית: מרים אלבז.

עריכה: סיונית רובינשטיין, 135 דפי כרומו, כריכה רכה, מחיר לצרכן 59 ש'.

 

ליסבון - גם עתיקה, רוויית היסטוריה וגם צעירה, עכשווית, המתגלה בחיי לילה מהסוערים והמגוונים באירופה.

תרגום לעברית: סילבי אלמוג. עריכה: סמדר פייגין, 135 עמודי כרומו, כריכה רכה, מחיר לצרכן 59 ש'.

 

אתונה - מקדשים עתיקים, מוזיאונים נפלאים, חופים חוליים, מועדוני לילה על שפת המים, מיגוון עצום של אתרים ופעילויות.

תרגום לעברית: אינגה מיכאלי. עריכה: סיונית רובינשטיין, 167 דפי כרומו, כריכה רכה, מחיר לצרכן 59 ש'.

 

קופנהגן - בירת דנמרק המקסימה והתוססת שהיא קליידוסקופ של היסטוריה, תרבות ובידור, עם כריסטיאן אנדרסן, גני טיבוטלי, מוזיאונים ברמה בינלאומית, מועדונים עדכניים.

תרגום לעברית: מרים אלבז. עריכה: סיונית רובינשטיין, 135 עמודי כרומו, כריכה רכה, מחיר לצרכן 59 ש'.

 

 

לונדון, מיטב האתרים. לטייל כמו מקומי

המדריך הממוקד מבית לונלי פלאנט

המומחים של לונלי פלאנט סיננו בקפידה את מיטב אתרי החובה של לונדון, המסלולים והסודות המקומיים של העיר הזאת, שהיא אחת הערים המתויירות בעולם, עם גיוון תרבותי ואווירה בינלאומית מרתקת. עיר שאינה מפסיקה לחדש בתחומי האמנות והתרבות והיא גדושת אירועים בכול חודשי השנה. המדריך מציע מסלולים מומלצים, את אתרי ההיסטוריה והתרבות המעניינים ביותר, כתובות לציידי מציאות ולטיפוסים יצירתיים, חוויות מיוחדות, מיגוון מסעדות ודוכני שווקים, קניות מלהיבות, חנויות תקליטים וברים לאין סוף, שתי מפות מקופלות ותצלומי צבע .

מהדורה עברית שנייה. תרגום לעברית: מרים אלבז. עריכה: מיקי מלץ. 258 עמודים, כריכה רכה. מחיר לצרכן 99 ש'.

 

 

 

 

 

 

05/09/2017