23.04.2024
 
ישראייר קולטת 20 טייסים חדשים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת ישראייר הודיעה על גיוס 20 טייסים נוספים לשורותיה.

הקורס יפתח בחודש אוקטובר הקרוב, הטייסים הפוטנצייאלים חייבים להיות בין היתר אזרחי ישראלי, בעלי ניסיון טיסה של 1,000 שעות, לעבור מבחני אנגלית תעופתית וכל הבדיקות הרלוונטיות.

לדברי עומר בק טייס ראשי בצי ה-ATR והאחראי על גיוס הטייסים: "כפי שעשינו בכל אחת מהשנים האחרונות, גם השנה אנו עומדים בפני גיוס מסיבי של טייסים לאור התרחבות הפעילות וגידול במצבת המטוסים. למרות הצורך והדחיפות היחסית גבוהה,אין כל כוונה להתפשר על רמת הטייסים שיזומנו לשלב המיונים ועל כן תנאי הסף לא השתנו ונשארו מהגבוהים בעולם, כבכל שנה גם השנה אני מעריך שנקלוט פחות טייסים מהרצוי לאור המבחר המצומצם שעומד בתנאים אלו. אני מזמין את כל מי שרואה עצמו מתאים ועומד בדרישות להגיש את מועמדותו, אל מול הדרישות הגבוהות למקצוענות ומסירות עומדים תנאי ההעסקה הטובים בשוק התעופה הישראלי וזאת כתוצאה משילוב ידים מלא בין הנהלת החברה, הטייסים וכלל העובדים".

לאחר סיום המיונים,מתחילה ההכשרה שנמשכת 3-6 חודשים וכוללת לימודים עיוניים במגוון תחומים, מבחנים עיוניים בחברה וברת״א, סימולטור טיסה וצבירת ניסיון עם מדריכי הטיסה של החברה באוויר, בסוף תקופה זו הטייסים החדשים שעמדו בכל הדרישות והציגו רמה העומדת בתקנות הטייס ובסטנדרטים של החברה, יוסמכו כקצינים ראשונים במטוסי החברה.

 

 

 

 

19/07/2017