28.03.2024
 
מדריכי תיירות חדשים: קרקוב, שנגחאי ובייג′ינג

 

 

מאת אתי ישיב

 

שני מדריכי Eyewitness חדשים, שניהם מהדורה עברית ראשונה מסדרת "העולם" של שטיינהרדט קציר נחתו על שולחני בימים השרביים האלה. הוצאת המדריכים היא ממש בזמן - לקראת הפעלת טיסות ישירות לשנגחאי וקרקוב.

 

בייג'ינג ושנגחאי

המדריך היפה ומושך העין הזה, תורגם לעברית בידי אינגה מיכאלי ונערך בידי סיונית רובינשטיין ומטרתו המוצהרת היא, לעזור לכם למצות את המיטב מהביקור בשתי הערים המדהימות, המציתות את דמיונו של העולם המערבי כבר שנים רבות, והן כל כך שונות זו מזו, משתנות ומתעדכנות במהירות עצומה.

המדריך פותח בכמה מסלולים במוקדי העניין העיקריים בשתי הערים ומספר על האופי, ההיסטוריה, השפה, הספרות, הדת והפילוסופיה, האדריכלות, האומנויות המסורתיות, הגנים , המוזיקה, האמנות והחגים, עובר לפרקים מפורטים על בייג'ינג ועל שנגחאי, מוסיף הרבה מידע שימושי (בין היתר בתי מלון ומסעדות) ומוסיף גם אינדקס ושיחון (לא להיבהל) וכול אלה בלוויית 500 צילומי צבע, איורים, מפות תחבורה ומפה מתקפלת גדולה עם תוספות בעברית, המצורפת לסוף המדריך.

כריכת כרומו רכה, 240 עמודים, מחיר מומלץ: 99 ש'

 

 

 

קרקוב

תירגמה לעברית סילבי אלמוג וערכה סיונית רובינשטיין.

קרקוב, אחת הערים העתיקות ביותר בפולין והמתוירת ביותר בה, מצטיינת בעברה המלכותי, בעברה היהודי ובתרבותה העשירה. היא גם אחת הערים הבודדות בפולין שניצלו מההרס והחורבן של המלחמות הרבות, שהחריבו את המדינה, ושימרה את מבניה ההיסטוריים ואת האווירה המיוחדת שלה. אין פלא שהיא נמנית על הערים הראשונות שהוכרזו כאתרי מורשת העולם של אונסק"ו.

עם 590 תמונות צבעוניות מרהיבות, איורים, מפות, ומפה מתקפלת (מסומנת גם בעברית) בסוף הספר, תמצאו במדריך את מוקדי העניין החשובים בעיר ובסביבותיה, שלושה מסלולי הליכה מרתקים, מידע שימושי רב, וגם אינדקס ומילון שימושי.

כריכת כרומו רכה, 264 עמודים, מחיר מומלץ: 99 ש'

 

 

 

 

14/07/2017