28.03.2024
 
מעבדת החדשנות של לופטהנזה - הטובה בגרמניה

 

 

שירות חדשות תיירות

מרכז החדשנות של לופטהנזה בברלין, נבחר למעבדת החדשנות הטובה ביותר בגרמניה. הפרס הוענק לחברה ב-21 ביוני, באירוע רשמי בברלין. המגזין העסקי Capital וחברת הייעוץ הארגוני, Infront Consulting, בחנו והשוו בין 34 מעבדות חדשנות בגרמניה, ביניהן מעבדות חדשנות של פורשה, טיסן גרופ, דויטשה בנק, דיימלר, לופטהנזה ועוד. מטרת המהלך היתה לבחון כיצד חברות וארגונים גרמנים מתמודדים עם חדשנות. כאמור, מעבדת החדשנות של לופטהנזה זכתה במקום הראשון.

תהליך ההערכה התבצע על פי שישה פרמטרים להצלחה, ביניהם עד כמה המעבדה תומכת בצרכי ההנהלה הבכירה; איזון בין הגדרת יעדים ברורים לבין מידת החופש המקצועי; בהירות בבחירה של נושאים ורעיונות עסקיים; יחסי הגומלין בין החברה לבין הענף הדיגיטלי; פוטנציאל  היישום של הרעיונות; שיטות עבודה ואיכות רשת השותפים החיצוניים והלקוחות. מעבדת החדשנות של לופטהנזה זכתה במקומות גבוהים בכל הפרמטרים עם דגש על האינטראקציה המיטבית בין המעבדה לחברה והשימוש היעיל בשיטות עבודה. המגזין העסקי קפיטל פרסם את הדירוג המלא של כל המעבדות הדיגיטליות בגרמניה, בגליון הנוכחי שלו.

מעבדת החדשנות של לופטהנזה הינה חברה בת (100%) של קבוצת לופטהנזה. בין היתר, המעבדה יוזמת שותפויות אסטרטגיות בין חברות התעופה של הקבוצה לבין חברות דיגיטליות רלוונטיות כדי לפתח מוצרים ושירותים חדשניים בתחום התיירות והנסיעות.

 

 

 

26/06/2017